بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ درصنعت کاغذ سازی

بلبرینگ درصنعت کاغذ سازی

کاربرد بلبرینگ درصنعت کاغذ سازی یکی از کاربرد های مهم و اساسی در بلبرینگ است که قبل از بیان و توضیح در مورد این کاربرد به تعریف بلبرینگ و دیگر انواع آن می پردازیم و جهت خرید راحت و خدمات پس از فروش این محصول، شرکت فروش بلبرینگ و دیگر محصولات این شرکت را نیز معرفی می کنیم.

توضیحی در مورد بلبرینگ جهت درک بهتر کاربرد بلبرینگ درصنعت کاغذ سازی:

بلبرینگ ها یا یاتاقان های توپی در مکان هایی  که بار به نسبت کوچک است کاربرد دارند همچنین بلبرینگ ها این توانایی را دارا هستند که هم بار های شعاعی و هم بار های محوری را تحمل کنند. به طور کلی بلبرینگ ها از خانواده یاتاقان ها بوده و در صنایع،  کابرد اساسی و مهمی دارند.

بلبرینگ ها در هر چیزی که می چرند مثل اسکیت ها، خودرو ها، چرخ های اتومبیل ها، چرخ های ماشین های سنگین، موتور های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، صنایع بزرگی همچون صنایع کاغذ سازی و غیره کاربرد دارند.

بلبرینگ ها در صنعت کاغذ سازی چه کاربردی دارند:

تحت شرایط خاصی اگر درجه حرارت بالا رود مشکلاتی نظیر شکستن حلقه داخلی به وجود می آید که باعث می شود کار متوقف شود در صورتی که بلبرینگ های اصل با طولانی بودن عمرش در دما های بالا از شکستگی حلقه داخلی جلوگیری کرده و پایداری عالی را دارا می باشند و میزبان خیلی خوبی برای دستگاه های کاغذی می باشند.

 

کاغذسازی

بیان شکل خاص بلبرینگ در صنعت کاغذ سازی:

بلبرینگ مورد استفاده در فرآیند تولید کاغذ سازی عمدتا کروی غلتک است. طراحی بلبرینگ برنجی سنگین  برای بسیاری از برنامه های کاربردی رول مناسب است و دارای ویژگی هایی است که برای بهینه سازی عملکرد تجهیزات خود می باشد. امکانات شامل افزایش سرعت شعاعی داخلی (C3، C4، C5) برای دمای عملیاتی بیشتر و تحمل ویژه برای سرعت بیشتر، و نیز بسیاری از تغییرات استاندارد دیگر.

دیگر انواع استاندارد تحمل مانند غلتک مخروطی، بلبرینگ سیلندری یا بیرینگ در تجهیزات فرایند ثانویه استفاده می شود.همچنین یک سری از بلبرینگ های ویژه ای تولید میشود که منحصر به تجهیزات قدیمی تر کاغذ سازی هستند. یاطاقان نردبان برای مبدل و خود غلطک استوانه غلتک در تجهیزات قدیمی یافت شده است. هنگامی که شما نیاز به یک درز بزرگ، یاطاقان سنگین برای کارخانه کاغذ خود دارید، از آنها استفاده میکنید.

کاغذسازی

با این حال، شکستگی تحمل بلبرینگ درصنعت کاغذ سازی به علت رطوبت بالا و محیط های شستشوی سنگین در کارخانه های کاغذی شایع است. برای افزایش قابلیت اطمینان و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، دائما رول ماشین های کاغذی خود را از دست دادن و آلودگی روان کننده محافظت می کند.

یک مهر و موم مغناطیسی ترکیبی است که برای استفاده با رول های کاغذی خیس و خشک استفاده شده است. از جلوگیری از آسیب رساندن به فاجعه بار و جلوگیری از وقفه های برنامه ریزی شده توسط حفاظت از یاتاقان ها در برابر ورود به آلودگی و جلوگیری می کند.

به طور خلاصه بلبرینگ ها در صنعت کاغذ سازی دستاورد ها و مزایایی دارند که عبارتند از:

  1. با دوام بودن در دمای بالا
  2. عمر طولانی مدت
  3. افزایش بهره وری
  4. طراحی عالی جهت مشخصات داخلی
  5. جنس مواد بلبرینگ، فولاد ضد زنگ Z می باشد
  6. دو برابر شدن عمر کششی
  7. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری
  8. افزایش عمر مفید تجهیزات

در مورد شرکت فروش این محصول بیشتر بدانید:

شرکت فبدارگستر با تجربه فروش انواع بلبرینگ مانند بلبرینگ سوزنی، انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو های وین و بال اسکرو چینی، ریل و واگن، روغن صنعتی، زنجیر صنعتی ، گریس توتال ، روغن بهران ، تسمه دانگیل کره به صنایع کاغذسازی می تواند درکنار شما باشد.

این شرکت تضمین می دهد تمامی کالا ها را، با دارا بودن اصالت کالا در اسرع وقت به سراسر نقاط کشور ارسال نماید.

شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، همراه مشاوران و متخصصین مجرب این شرکت باشید و تمامی سوالات خود را در زمینه فروش ها مثل فروش بال اسکرو های وین، فروش بلبرینگ سوزنی و همچنین در زمینه قیمت ها مثل قیمت ریل و واگن چینی از آن ها بپرسید و از راهنمایی های تمام وقتشان نهایت استفاده را ببرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید  و همچنین جهت خرید دیگر محصولات صنعتی این شرکت به وب سایت محصولات صنعتی ما مراجعه نمایید

محصولات دیگر:

همانطور که میدانید فروشگاه سایت ما دارای محصولات پر فروش بسیار زیادی می باشد که شما می توانید برای خرید و فروش انواع یاتاقان صنعتی و یا بال اسکرو و خرید و فروش مدل ریل و واگن هایوین اقدامات لازم را انجام دهید همچنین برای خرید یاتاقان و محصولاتی مثل خرید بلبرینگ یاتاقان نیز می توانید با ما در فروشگاه همراه باشید.
ما در سایت فیدار اویل همواره در تلاش هستیم تا با ارائه محصولات پرفروش و باکیفیت رضایت شما را به دست بیاوریم همچنین ما برای مشتریان خوبمان در سراسر ایران محصولات خود را پست می کنیم و شما می توانید از طریق سایت ما انواع محصولات را به صورت آنلاین خرید و فروش کنید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *