بلبرینگ

بلبرینگ سوزنی INA

بلبرینگ سوزنی

باید ذکر کنیم که بلبرینگ سوزنی INA تولید شده توسط برند معتبر INA دارای استاندارد بین المللی بوده و از مواد با کیفیت عالی و همچنین مواد با درجه خلوص بالا ساخته شده است و توسط چندین دستگاه با تکنولوژی مدرن مورد آزمایش و تست قرار گرفته است. جهت کسب اگاهی بیشتر در مورد این محصول صنعتی این مقاله را مورد مطالعه خود قرار دهید

مقدمه ای در مورد بلبرینگ سوزنی INA:

برند بلبرینگ INA و همچنین برند بسیار پرطرفدار بلبرینگ FAG دو تا از برند های محبوب شرکت شفلر آلمانی می باشند که می توان به جرات گفت اکثر قطعات صنعتی تولید شده توسط این شرکت در کشور های مختلف جهان صادر می شود و دارای طرفداران بیشماری نیز می باشد.

محصولات ارائه شده توسط گروه شفلر بسیار زیاد بوده و به بیش از 4000 محصول می رسد و این شرکت بزرگ و معتبر سعی کرده است تمامی محصولات مورد نیاز صنایع مختلف را تولید کند و تعداد تولید محصولات خود را بالا ببرد تا هیچ شرکتی با کمبود قطعات رو به رو نشود و یکی از مهم ترین دستاورد های شرکت های بزرگ نظیر شفلر دارا بودن نمایندگی در کشور های مختلف می باشد تا در صورت آسیب و عیب بر روی قطعات و تجهیزات، امکان تعویض و تعمیر آن وجود داشته باشد.

استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت دستگاه های تولید کننده قطعات با دقت بالا و همچنین به کارگیری مهندسین خبره و نخبه از سراسر کشور های جهان به منظور طراحی بهینه انواع بلبرینگ های سوزنی، بلبرینگ استوانه ای، رولبرینگ ها و … و همچنین دارا بودن بزرگترین کوره آهنگری به منظور ساخت انواع رینگ ها با ابعاد مختلف از مهم ترین دستاورد های گروه شفلر آلمانی می باشد.

بلبرینگ سوزنی

اطلاعاتی در مورد طراحی این محصول صنعتی:

طراحی بلبرینگ سوزنی در بسیاری از شرکت های بزرگ به یک صورت می باشد و تنها فرق آن ها میزان مقاومت آن در برابر فشار بار وارده بر روی آن و همچنین عملکرد آن در برابر شرایط دمایی مختلف می باشد که میزان قدرت بلبرینگ را نشان می دهد.

ساچمه های مورد استفاده در بلبرینگ سوزنی INA به صورت گرد و توپر نیست و همان طور که از اسم آن مشخص است ساچمه های مورد استفاده در درون رینگ به صورت استوانه ای بوده و شبیه به سوزن می باشند یعنی میزان ابعادی قطر آن نسبت به طول ساچمه بسیار کمتر است.

همین طراحی باعث شده است که بتوان بلبرینگ سوزنی را در فضای کم مورد استفاده قرار داد و علاوه بر این مورد برای بار های بالا هم تحمل پذیری بیشتری خواهد داشت.

برای این که ساچمه ها در هنگام کار و همچنین فشار بار بالا دچار آسیب دیدگی و سایش نشوند طراحی جدیدی بر روی آن اعمال شده است، و انتهای ساچمه را طوری طراحی کرده اند که تماسی با لبه بلبرینگ نداشته باشد. زیرا در صورت تماس با لبه علاوه بر تولید صدا، دچار ساییدگی شده و عملکرد مطلوب خود را از دست خواهد داد.

مواد به کار رفته در ساخت این بلبرینگ ها معمولا از کربن به همراه مقداری کروم برای سختی قطعه می باشد تا در برابر بار شکسته و خرد شود و هر چقدر در ساخت آن بتوان ضخامت را کاهش داد بالطبع می توان بار های بزرگتر و بیشتری را به آن تحمیل کرد.

در برخی از مدل های تولید شده در بلبرینگ سوزنی INA با توجه به برخی از کاربرد ها رینگ داخلی بلبرینگ حذف شده است ولی در حالت عادی رینگ داخلی بسته است.

بلبرینگ سوزنی

آشنایی با انواع بلبرینگ سوزنی INA:

همان طور که پیشتر اشاره کردیم شرکت بزرگ و معروف شفلر قطعات با مدل های متنوعی را تولید و ایجاد کرده است که هر کدام مناسب یک قسمت خاص در سیستم می باشد و کاربرد خود را دارا است.

از مهم ترین بلبرینگ های سوزنی تولید شده برند INA می توان به موارد زیر اشاره کرد.:

  • بلبرینگ سوزنی مخروطی(ترکیبی)
  • کف گرد
  • پوسته کشیده شده
  • انتهای باز و بسته 

بر فرض مثال بلبرینگ کف گرد نوع سوزنی کاربرد خاص خود را دارد و از جمله آن می توان به: تحمل بار به صورت فقط محوری، در دسترس نبودن فضای کافی برای نصب، مقاوم در برابر فشارهای ضربه ای اشاره کرد. انواع و اقسام بلبرینگ های سوزنی در مدل های مختلف شامل: C182416، K110X117X24، C081008 و … وجود دارند که هر یک مشخصات فنی خاص خود را دارا بوده و مناسب یک دستگاه خاص می باشند.

شرکت شفلر در طی چند سال اخیر سعی کرده است فناوری های خود را بروز و گسترده تر کند و از متخصصین نخبه در طراحی قطعات و محصولات خود استفاده نماید تا هزینه نهایی قطعات تولیدی را به حداقل ممکن برساند و با این کار محبوبیت خود را بیشتر کرده و مشتریان بیشتری را جذب کند.

درباره بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر:

بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر علاوه بر زمینه ی فروش بلبرینگ سوزنی در زمینه های دیگر نیز همچون فروش ريل و واگن چيني و دیگر فروش بال اسکرو هايوين و توزیع انواع محصولات صنعتی اعم از انواع ياتاقان چيني و انواع بال اسکرو و فروش سایر محصولات صنعتی دیگر فعالیت می کند.

از خدمات این شرکت ارسال تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان عزیز خود به سرتاسر کشور ایران است که این محصولات صنعتی با رعایت موارد حمل و نقل و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی برای آنان ارسال می گردد. به علاوه همه ی محصولات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار می باشند.

جهت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت خريد ريل و واگن و یا فروش بلبرینگ سوزنی و … با بخش کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای مشاهده محصولات صنعتی این شرکت به صفحه ی محصولات وب سایت ما مراجعه نمایید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات صنعتی دیگر همچون زنجیر صنعتی و غیره کافی است تا به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر ما مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

2 نظر در “بلبرینگ سوزنی INA

  1. جعفر گفت:

    شما همه ي بلبرينگ سوزني ها رو داريد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *