رولبرینگ

کاربرد رولبرینگ FAG

رولبرینگ FAG

در این نوشته می خواهیم در مورد کاربرد رولبرینگ FAG صحبت کنیم اما قبل از آن، تعریفی از رولبرینگ و کاربرد های آن بیان می نمائیم و همچنین شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر را به عنوان یک شرکت فروش انواع محصولات صنعتی همچون انواع بال اسکرو، انواع بلبرینگ، روغن صنعتی، زنجیر صنعتی و … در ایران معرفی می کنیم تا شما مشتریان بتوانید با شناخت و آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید.

انواع و اقسام بلبرینگ و رولبرینگ های مختلف نظیر بلبرینگ شیاردار، رولبرینگ غلطکی و … توسط این برند معروف ساخته شده و دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

استفاده از برترین طراحان و مهندسین خبره و برجسته در این شرکت بزرگ آلمانی باعث شده که طراحی های جدیدی بر روی تمام محصولات انجام بگیرد

و تمامی قطعات به طور کامل توسط دستگاه های مختلف مورد آزمایش و تست قرار بگیرد و سعی شده است در ساخت قطعات و محصولات به هیچ وجه از مواد ناخالص و بی کیفیت استفاده نشود.

تمامی بلبرینگ و رولبرینگ FAG دارای ضمانت نامه و استاندارد بین المللی می باشند و تمامی تست ها با اعداد و ارقام تحمل فشار و بار به صورت یک دیتا شیت به شما داده خواهد شد.

در ادامه مقاله قصد داریم انواع رولبرینگ FAG سوزنی را به دلیل پرکاربرد بودن آن بیشتر توضیح دهیم.

رولبرینگ FAG

تعریف رولبرینگ و کاربرد رولبرینگ FAG:

اگر فشار یا بار از نوع شعاعی باشد در بین انواع محصولات صنعتی همچون ریل و واگن، انواع بلبرینگ، انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو های هایوین، انواع یاتاقان، روغن صنعتی و …، رولبرینگ استفاده می شود زیرا در برابر این فشار ها و بار های شعاعی، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و یکی از رولبرینگ ها، رولبرینگ FAG می باشد که کاربرد رولبرینگ FAG دارای عملکرد های خاص خود می باشد.

رولبرینگ FAG یکی از بهترین رولبرینگ های موجود در جهان بوده که توسط آلمانی ها تولید می شود.تمامی قسمت های مختلف رولبرینگ های تولیدی برند FAG توسط دستگاه های کاملا پیشرفته ساخته شده و از مواد با کیفیت بسیار عالی تولید می شود.

برند معروف FAG یا به اختصار اف آ گ یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برندهای مطرح در جهان در زمینه تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ می باشد.

بلبرینگ و رولبرینگ FAG در بسیاری از صنایع مختلف نظیر خودروسازی و صنایع ساخت تجهیزات هواپیمایی کاربرد فراوان داشته و به دلیل اثر بخشی این محصولات بسیاری از کشورهای جهان از محصولات FAG استفاده می کنند و میزان صادرات محصولات FAG هر ساله رو به افزایش می باشد.

بلبرینگ و رولبرینگ دارای طراحی مشابهی هستند اما تفاوت هایی دارند که عبارتند از:

  1. عنصر غلطان بلبرینگ ها، ساچمه بوده اما در رولبرینگ ها به شکل استوانه می باشد.
  2. تفاوت عمده بین بلبرینگ و رولبرینگ، در مقاومت آن ها در برابر میزان تحمل بار می باشد به این صورت که بلبرینگ ها می توانند بار های شعاعی و محوری را تحمل کنند اما رولبرینگ ها فقط قادر هستند که بار های شعاعی را تحمل کنند.

رولبرینگ FAG سوزنی

اگر فضای مورد استفاده برای جاسازی رولبرینگ کوچک است بهترین گزینه استفاده از انواع رولبرینگ های سوزنی می باشد.

زیرا رولبرینگ های سوزنی از نظر ابعادی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند،

زیرا قطر غلطک دایره ای آنها نسبت به طولشان بسیار کوچکتر بوده و به راحتی در کار فیکس شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین از نظر ساختار طراحی طوری است که می تواند بارهای اضافی را به خوبی تحمل کند

و به هیچ وجه قسمت انتهایی غلتک با لبه تماسی نداشته و قدرت تحمل بار را بالا می برد.

رولبرینگ FAG سوزنی بسیار محکم و زیبا طراحی شده است و جنس آن از فولاد با کمی کربن و کروم می باشد.

رولبرینگ FAG سوزنی دارای مدل ها و شماره های مختلف بوده و هر یک دارای ابعاد و کار مشخص می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره در هنگام خرید محصولات کافی است با شماره تماس ذکر شده در سایت، تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رولبرینگ FAG از نوع مخروطی و سوزنی

به این نوع از رولبرینگ ها عموما کومبی می گویند. زیرا طراحی آن به صورت مخروطی بوده و درون آن به جای ساچمه های گرد از سوزن استفاده می شود.

در واقع طراحی آن به صورت یک حلقه رولبرینگ به صورت استوانه و دو رولبرینگ به صورت سر به سر به صورت مخروط می باشد

که هر چه به سمت بیرون کشیده می شود، شعاع و سطح مخروط افزایش می یابد.

در واقع قسمت استوانه ای رولبرینگ قابلیت تحمل بارهای شعاعی را خواهد داشت.

این طراحی باعث افزایش سرعت چرخش بار شده و علاوه بر این مورد می توان بار بیشتری را نیز بر روی آن قرار داد.

رولبرینگ FAG

رولبرینگ FAG سوزنی با کف دایره ای

از نظر وسعت قرار گیری بسیار کم حجم بوده و قابلیت تحمل بار به صورت محوری را نیز دارا می باشد.

رولبرینگ اف آ گ سوزنی با این طرح طوری ساخته شده است که آلودگی بر روی آن بی تاثیر بوده و از هر گونه آسیب و صدمات ضربه ای مصون می ماند.

طراحی این رولبرینگ به صورت رولبرینگ سوزن دار با قطر بزرگ نسبت به طول آن می باشد و فقط از یک طرف می تواند بار محوری را تحمل کند.

در واقع از یک سمت می تواند بار را تحمل کرده و مورد استفاده قرار گیرد.

هر یک از رولبرینگ های تولیدی FAG دارای ابعاد مشخص بوده و معمولا قطر داخلی انواع رولبرینگ های سوزنی برند FAG بین 12 تا 70 میلی متر می باشد.

درباره شرکت فروش در ایران:

شرکت فیدار گستر مجهز به سایتی می باشد که تمامی محصولات صنعتی همچون انواع بلبرینگ مانند بلبرینگ سوزنی، ریل و واگن، انواع یاتاقان، نخ نسوز، انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو چینی، زنجیر صنعتی و … همراه با قیمت به روز شده آن ها در این سایت وجود دارد و شما مشتریان گرامی با مراجعه به این سایت می توانید با ما در تماس بوده و به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش رولبرینگ با ما تماس بگیرید و یا به صفحه محصولات مراجعه نمایید. جهت دریافت اطلاعات درباره محصولات صنعتی دیگر به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *