بلبرینگ, یاتاقان

بلبرینگ های صنایع سیمان

بلبرینگ

کارخانه سیمان هم مانند دیگر کارخانجات و صنایع مختلف دارای حرکت و انتقال مواد به جهت های مختلف می باشد و همین عامل نیازمند وجود انواع بلبرینگ های صنایع سیمان در کارخانه, سیمان سازی شده است. در حالت کلی هر آنچه که نیاز به چرخش و حرکت گردشی داشته باشد نیازمند وجود بلبرینگ خواهد بود. این قطعه پرکاربرد در صنایع سیمان سازی به وفور استفاده می شود و برخی از آنها قابل دیدن و برخی نیز در درون دستگاه ها تعبیه شده اند.

بلبرینگ های صنایع سیمان چیست؟

بلبرینگها جز قطعات بسیار مهم صنعتی به حساب می آیند و وجود آنها در تمام کارخانجات ضروری است و ساختمان آن به گونه ای طراحی شده است که باعث خواهد شد که میزان اصطکاک موجود ما بین دو سطح به کمترین حالت ممکن برسد و علاوه بر آن حرکت نرم و بی سر و صدایی نیز تولید کند. یک کارخانه سیمان سازی از بخش های مختلفی تشکیل شده است و هر یک از بخش ها نیز دارای حرکت و انرژی می باشند و وجود حرکت و چرخش نیازمند بلبرینگ و رولبرینگ می باشد. همچنین به دلیل حجیم بودن و سنگین بودن اجزای تشکیل دهنده هر بخش در کارخانه بلبرینگهایی که در هر بخش استفاده می شود معمولا از سایز بزرگتری برخوردار هستند که در ادامه قصد داریم انواع مختلف بلبرینگهای مورد استفاده در کارخانه سیمان سازی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بلبرینگ

انواع بلبرینگ های مورد نیاز در هر بخش کارخانه

کارخانه سیمان سازی از چندین بخش بسیار مهم تشکیل شده است که هر بخش با توجه به اجزایی که دارد، بلبرینگهای مخصوص به خود را دارا می باشد. در حال حاضر شرکت NTN-SNR شرکتی بسیار معتبر و مطمئن با فعالیت در زمینه تولید بلبرینگ و قطعات صنعتی، کلیپی را تحت عنوان معرفی انواع بلبرینگهای مورد نیاز در کارخانه سیمان سازی را در معرض نمایش قرار داده است که ما در اینجا سعی کرده ایم چکیده کلیپ را به صورت نوشتاری در آورده و انواع بلبرینگهای مورد نیاز هر بخش را به شما معرفی کنیم.

بلبرینگ

تمامی مزایای گفته شده در خصوص این نوع از بلبرینگ ها گویای اهمیت آنهاست که بسیار مهم است پیش از خریدشان تمامی موارد گفته شده را مد نظر قرار دهید تا از خریدی مطمئن بهره مند گردید.
مراجعه به سایت شرکت ما نه تنها فرصت یک خرید با اطمینان را برایتان به وجود ‌می آورد بلکه نکاتی را در اختیارتان قرار می دهد که مطالعه آنها به کسب اطلاعات کامل در خصوص محصول مورد نظر شما کمک زیادی می‌ کند.
این بلبرینگ ها که در صنعت سیمان سازی به کار می روند در موارد دیگری نیز کاربرد داشته و با توجه به داشتن بخش های مختلفشان از استفاده های گوناگونی بهره مند هستند.
مراجعه به سایت ما امکان اطلاع از قیمت این محصول و خرید آن با بالاترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که در ادامه به معرفی بیشتر سایت خود می پردازیم.

کاربرد در بخش میل عمودی

در این قسمت به دلیل حجیم بودن میل عمودی باید از بلبرینگهای سایز بزرگ استفاده شود که دو نوع بسیار پر کاربرد در این قسمت عبارتند از:

  • رولبرینگ مخروطی دو ردیفه
  • رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه

هر دو رولبرینگ برای بارهای سنگین طراحی و ساخته شده اند که نوع مخروطی دو ردیفه برای تحمل بارهای محوری و نوع استوانه ای دو ردیفه برای تحمل بارهای شعاعی می باشد. نکته بسیار مهم دیگر در زمینه خرید این دسته از رولبرینگها توجه به سختی مواد تشکیل دهنده برینگ می باشد.

بلبرینگ بلبرینگ

کاربرد در بخش فرآیندهای خنک کنندگی (فن):

در این بخش یک صفحه سیمان وجود دارد که کار بلبرینگ مورد استفاده در این بخش خنک کردن و ایجاد گردش هوا در درون لوله های مرتبط به صفحه سیمان می باشد. برای این بخش باید از بلبرینگ کروی استفاده کرد. اگر برنامه ریزی منظم و دقیقی برای روغن کاری این نوع از بلبرینگها انجام شود گردش هوا و همچنین سرعت چرخش بالا خواهد رفت و موجب پایداری بیشتر سیستم در برابر اضافه گرما و خنک سازی صفحه سیمان خواهد شد.

کاربرد در کوره سیمان سازی:

برای به حرکت در آوردن کوره سیمان و تحمل وزن بالای آن باید از بلبرینگهای قدرتمند و سایز بزرگ استفاده کرد. برای این منظور از دو رولبرینگ استفاده می شود. رولبرینگ اول از نوع دو ردیفه استوانه ای می باشد که دارای مواد با درجه سختی بالا می باشد و همچنین مناسب بارهای شعاعی سنگین است. رولبرینگ دوم از نوع کروی می باشد که بارهای محوری و شعاعی سنگین را خنثی می کند.

کاربرد در بخش سنگ شکن توپی:

این بخش یکی از مهمترین بخش های کارخانه سیمان سازی می باشد که در آن جداسازی بوسیله سنگ شکن ها انجام می شود و نیاز به قدرت بسیار بالا می باشد. به همین منظور باید از بلبرینگهای قدرتمند تری استفاده شود. از این رو برای افزایش استحکام و قدرت از سه نوع بلبرینگ استفاده شده است که تمامی آنها در درون یک محفظه تعبیه شده اند و هر یک کارایی خاص خود را دارا می باشد. بلبرینگهای استفاده شده در این بخش عبارتند از: کروی، مخروطی و استوانه ای.

مزیت های انواع رولبرینگ و بلبرینگ های تولید شده مخصوص کارخانه سیمان سازی توسط شرکت NTN-SNR:

  • بالا بردن مقاومت تحملی در برابر بارهای سنگین
  • بالا بردن سرعت چرخش فن و …
  • پایین آوردن هزینه نهایی انواع برینگ
  • مناسب با شرایط زیست محیطی

معرفی شرکت بازرگانی بال اسکرو فیدار گستر:

شرکت بازرگانی بال اسکرو فیدار گستر، از بزرگ ترین شرکت های فروش محصولات صنعتی به خصوص فروش یاتاقان و فروش بال اسکرو و انواع یاتاقان به حساب می آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در صفحه ی اصلی در تماس باشید.

این شرکت در زمینه فروش محصولاتی مانند زنجیر صنعتی،انواع روغن صنعتی،انواع بلبرینگ سوزنی، انواع بال اسکرو چینی،انواع بال اسکرو هایوین و ریل و واگن دارای فعالیت بسیار چشم گیر و به سزایی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مشاورین و متخصصین با تجربه ما به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات موجود ما از جمله بلبرینگ یاتاقان می توانیم به فروشگاه درباره برند های معتبر این محصول از جمله برند بلبرینگ اسکاف و یا برند بلبرینگ اینآ بیشتر بدانید و بتوانید آنها را به آسانی خریداری کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش بلبرینگ با ما تماس بگیرید و یا به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

جهت دریافت اطلاعات درباره محصولات صنعتی دیگر به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *