بلبرینگ

بلبرینگ خطی HIWIN ، ریل و واگن ، بال اسکرو

بلبرینگ خطی HIWIN ، ریل و واگن ، بال اسکرو

بلبرینگ خطی HIWIN یک نوع حرکت خطی را فراهم می کنند که از عناصر نوردی مجاور بین یک ریل پروفیل و یک بلوک تحمل استفاده می کند.ضریب اصطکاک بر روی مسیریابی خطی فقط 1/50 در مقایسه با اسلاید سنتی است و قادر به بارگیری در تمام جهات است.ما در این مقاله می خواهیم در مورد بلبرینگ خطی HIWIN ، ریل و واگن ، بال اسکرو توضیحاتی بدهیم که در خرید این محصولات صنعتی مفید می باشد و به شما در انتخاب خود کمک می کند.

توضیحاتی مفید در مورد بلبرینگ خطی HIWIN ، ریل و واگن ، بال اسکرو:

بلبرینگ خطی HIWIN با استفاده از این ویژگی ها، راهنمای خطی می تواند دقت بالا و دقت حرکت را افزایش دهد. شرکت Hiwin سری چندین خط هدایت را ارائه می دهد و هر سری دارای گزینه های مختلف برای اندازه ها، قابلیت های بارگذاری، دقیق بودن و غیره است.

مراجعه به سایت شرکت فیدارگستر امکان اطلاع از مشخصات و قیمت و همچنین خرید تمامی قطعات صنعتی را نظیر بلبرینگ خطی HIWIN ، ریل و واگن ، بال اسکرو و… را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. محصولات موجود در سایت ما به دلیل داشتن سطح کیفی بالا به همراه قیمتی مناسب مورد توجه صنعتگران قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که محصولات ما به صورت آنلاین نیز به فروش می روند و امکان تهیه آنها در هر کجای کشور هم که باشید برای شما عزیزان وجود دارد.

آشنایی با برخی از سری های این نوع بلبرینگ خطی:

سری HG  این بلبرینگ ها با ظرفیت بار و سفتی بالاتر از دیگر محصولات مشابه با شیار دایره ای و ساختار بهینه سازی طراحی شده اند. این ویژگی بار های برابر را در جهت شعاعی، معکوس شعاعی و جانبی و خود تنظیم برای جذب خطا نصب است. بنابراین، بلبرینگ خطی سری HG می توانند عمر طولانی با سرعت بالا، دقت بالا و حرکت خطی صاف به دست آورند.

سری EG یک مشخصات کم، ظرفیت بار بالا و بلوک هدایت شدید است. همچنین دارای امتیاز بار برابر در هر چهار جهت و توانایی هماهنگی برای جذب خطای نصب است، که امکان سنجی دقیق تر را فراهم می آورد. علاوه بر این، ارتفاع مونتاژ پایین و طول کوتاهتر، سری EG را برای دستگاه های با سرعت بالا، ماشین های اتوماسیون و برنامه های کاربردی که فضای محدود است محدود می کند.

سری RG دارای غلتکی به عنوان عنصر نورد به جای توپ فولادی است. سری RG با زاویه تماس 45 درجه ای طراحی شده است. تغییر شکل الاستیک سطح تماس خطی در طی بارگیری به طور قابل توجهی کاهش می یابد و به این ترتیب استحکام بیشتر و ظرفیت بار بیشتر در تمامی 4 جهت بارگذاری ارائه می شود. بلبرینگ خطی سری RG عملکرد بالا را برای تولید دقیق دقیق ارائه می دهد و می تواند یک عمر طولانی تر از بلبرینگ سوزنی بلبرینگ سنتی به دست آورد.

درباره ی ما:

بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر سال ها است که دارای استاندارد های معتبر در زمینه هایی است که در این قسمت از مقاله برای شما عزیزان شرح می دهیم, می باشد:

شرکت ما تمامی اجزا و قطعات صنعتی و تهیه آنها را با قیمتی مناسب و اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت معرفی نمونه هایی از این‌ محصولات می‌ توان به خرید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین اشاره کرد که می توانید آنها را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید.

با توجه به تجربه طولانی که شرکت فیدارگستر در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و نیز بلبرینگ یاتاقان ها دارد می توان خریدی با اطمینان از آن را تجربه کنید.

همچنین باید بگوییم که شرکت فیدارگستر ارائه دهنده انواع بلبرینگ های خطی شرکت هایوین (HIWIN) می باشد در صورت تمایل به خرید محصولات صنعتی به صورت آنلاین کافی است تا به صفحه ی فروشگاه بلبرینگ سوزنی این وب سایت رجوع کنید.

به علاوه این شرکت کلیه ی محصولات مورد نیاز مشتریان خود را به تمامی شهر های کوچک و شهر های بزرگ کشور ایران در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما با ما تماس بگیرید و یا با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

جهت خرید دیگر محصولات صنعتی همچون انواع بلبرینگ صنعتی و انواع زنجیر صنعتی این شرکت می توانید به وب سایت محصولات صنعتی ما مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *