بال اسکرو

بال اسکرو چینی

بال اسکرو چینی

بال اسکرو چینی و بال اسکرو های هایوین از برند های معروف و بسیار پر کاربرد می باشند که آن را می توان از انواع بال اسکرو نامید که در میان مردم از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

ما در این مقاله در مورد بال اسکرو، کاربرد ها، مزایا و معایب آن ها صحبت می کنیم و شرکت فروش انواع محصولات را به شما معرفی می کنیم تا شما خریداران بتوانید با مراجعه به سایت شرکت و دریافت اطلاعات کافی از محصولات و قیمت ها مثل قیمت ریل و واگن چینی، خرید آسانی را داشته باشید.

تاریخچه تولید بال اسکرو و یک نوع آن از جمله بال اسکرو چینی:

قبل از اینکه محصول بال اسکرو تولید شود میز ها و محور ها برای حرکت کردن و جلو و عقب رفتن از سیستم پیچ و مهره های معمولی استفاده می کردند که این نوع پیچ و مهره ها دارای دندانه های مثلثی و تیز می باشد. حرکت های لغزشی بین دو سطح پیچ و مهره باعث می شود که بین این دو سطح سائیدگی ایجاد شود و در نتیجه حرکتی لق به وجود بیاید.

به همین دلیل تغییراتی در تولید پیچ و مهره داده شد و به جای پیچ و مهره مثلثی از پیچ و مهره با مقطع ذوزنقه و مستطیل ایجاد کردند که به دنده کبریتی معروف می باشد. جهت روانکاری این مدل پیچ و مهره باید یک لقی بین این دو سطح وجود داشته باشد و از طرف دیگر پیچ ها ساییده و خورده می شوند و دقت آن از بین می رود.

طرح بعدی که این مشکل را تا حدی برطرف کرد تولید لید اسکرو با فنر بود. در این طرح به جای یک مهره از دو مهره استفاده می شود و بین دو مهره فنر وجود دارد که یک مشکل در این طرح وجود دارد و آن لغزش بین سطوح می باشد.

در نهایت بال اسکرو را تولید کردند که دنیایی جدید در تکنولوژی صنعتی می باشد. مکانیزم حرکتی بال اسکرو شبیه حرکت بلبرینگ می باشد به این صورت که بین سطوح هیچ لغزشی وجود ندارد که کاملا به صورت غلتشی حرکت می کنند.

تعریف و توضیح مفصل در مورد بال اسکرو:

بال اسکرو یک وسیله مکانیکی می باشد که از پیچ و مهره هایی تشکیل شده است و با کمترین حد ایجاد اصطکاک، حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند. همان طور که گفته شد، شکل ظاهری بال اسکرو مانند پیچ و مهره می باشد که گوی به عنوان مهره و شافت رزوه به عنوان پیچ شناخته شده است.

میزان بار مکانیکی جابجایی توسط بال اسکرو، میزان دقت مورد نیاز و ضروری در حرکت ها، شرایط موجود محیطی محل نصب، شرایط محیطی استفاده از بال اسکرو از موارد و نکاتی هستند که باید در جهت انتخاب بال اسکرو مورد توجه قرار دهید.

از مزایای بال اسکرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پایین بودن اصطکاک بال اسکرو
  2. در مواردی که دقت بالا نیاز است این محصول بسیار مورد استفاده می باشد.
  3. بال اسکرو در برابر فشار بالا مقاوم است.
  4. این محصول می تواند با مقداری پیش بار کار کنند که باعث حذف لقی بین ورودی و خروجی می شود که منظور از ورودی چرخش و منظور از خروجی حرکت خطی می باشد.

و همچنین معایب عمده بال اسکرو عبارتند از:

  1. از مکانیزم و قابلیت خود نگهدار یا خود قفل برخوردار نیست به دلیل پایین بودن اصطکاک
  2. یک حرکت ثابت چرخشی بین پیچ و شافت وجود ندارد به دلیل پایین بودن اصطکاک
  3. بال اسکرو باید در برابر ذرات خارجی محافظت شود.
  4. بال اسکرو نیازمند بازرسی و مراقبت های دوره ای می باشد.
  5. بال اسکرو باید در برابر آسیب و ضربات خارجی محافظت شود.

انواع بال اسکرو:

ویژگی ها و مشخصه های بال اسکرو چینی و کاربرد ها و مزایای آن:

امروزه اصلی ترین قسمت فروش تجهیزات صنعتی، فروش بلبرینگ (فروش بلبرینگ سوزنی) و فروش بال اسکرو های وین و فروش بال اسکرو چینی می باشد که از بین آن ها بال اسکرو چینی یکی از تجهیزات صنعتی پر کاربرد در تحمل بار می باشد که در کنار بلبرینگ قرار گرفته است. به همین دلیل درصد بالایی از فروش شرکت های تولید کننده را فروش بال اسکرو چینی و بلبرینگ تشکیل می دهند.

بال اسکرو چینی، یکی از پر کاربرد ترین پیچ ها در صنایع می باشد و کارایی و عملکرد بالایی در صنعت دارد که یکی از مشخصه های مهم این نوع بال اسکرو که باعث افزایش طرفدار در فروش می شود، حرکت نرم آن می باشد.

بال اسکرو چینی دارای استاندارد های جهانی می باشد و از نظر قیمت نسبت به دیگر محصولات نظیر قیمت ریل و واگن چینی، قیمت بال اسکرو های وین و غیره دارای قیمت پایین می باشد و از نظر دوام پذیری در حد بالایی برخوردار است.

مزایای بال اسکرو چینی عبارتند از:

  1. حداقل بودن لقی قطعات
  2. دارا بودن صدای پایین نسبت به دیگر پیچ ها و مهره ها
  3. دارا بودن بالاترین کارایی و کیفیت بالا

این نوع بال اسکرو در موارد بسیاری کاربرد دارد که در زیر به چند تا از آن ها اشاره می کنیم از جمله:

  • در صنایع هوا فضا مانند هواپیما، بارگیری فرودگاه ها
  • در ماشین آلات، روبات ها و تجهیزات مونتاژ
  • در سیستم های کنترل حرکت کامپیوتری مانند CNC
  • صنایع نظامی مانند تانک، هواپیما های نظامی و غیره
  • انواع ماشین های صنعتی مانند دستگاه چاپ، کاغذ سازی، ریخته گری، تجهیزات پزشکی و غیره

معرفی شرکت فروش این محصول:

شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر به عنوان بزرگترین شرکت های فروش بال اسکرو چینی، با ارائه مقاله های مختلف در زمینه فروش محصولات دیگر نظیر زنجیر صنعتی، انواع بلبرینگ (بلبرینگ سوزنیریل و واگن، روغن صنعتی در برند های متفاوت شما مشتریان گرامی را جهت خرید راحت تر و بهتر راهنمایی می کند.

همچنین این شرکت به تمامی شما عزیزان اطمینان می دهد که با مراجعه به سایت شرکت، خرید حضوری و غیر حضوری خود را انجام داده و شرکت محصول انتخابی شما را در کوتاه ترین بازه زمانی به سراسر نقاط ایران ارسال نماید.

این شرکت معتبر، به شما مشتریان تضمین می دهد که تمامی محصولات دارای اصالت کالا بوده و استاندارد های لازم و ضروری را دارند و برای اطمینان خاطر شما هنگام خرید، آن ها را ارائه می کند همچنین امکان خدمات پس از فروش در این شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشاوران و همکاران ما در این شرکت به صورت تمام وقت، با شما در ارتباط هستند و در مورد تمامی سوالات شما در زمینه های فروش  و قیمت تمامی محصولات مورد نظر شما مانند انواع بلبرینگ و …، راهنما و پاسخگو می باشند و شما خریداران می توانید با مراجعه به سایت شرکت در قست تماس با ما، با این مشاوران مجرب شرکت در ارتباط باشید.

این شرکت بزرگ با حضور مشاوران با تجربه خود منتظر تماس شما عزیزان می باشد که شما بزرگواران می توانید به صفحه اصلی سایت رفته در قسمت تماس با ما، همراه ما باشید.

بازگشت به لیست

4 نظر در “بال اسکرو چینی

  1. میلاد گفت:

    ریل و واگن هم دارید؟

    1. بله دوست عزیز موجوده

  2. حسين گفت:

    بال إسكرو هايوين هم موجوده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *