بال اسکرو

بال اسکرو hiwin

بال اسکرو hiwin

بال اسکرو hiwin دارای کیفیت های عالی و تنوع بسیار زیادی در صنعت هستند و نیز کاربرد فراوانی دارند. بال اسکرو هایوین یکی از کاربردی ترین و دقیق ترین ابزار می باشد که از اجزاء جدایی ناپذیر دستگاه های CNC  و ماشین آلات با ابزار دقیق به حساب می آید. های وین به عنوان برند مطرح موجود در بازار ایران و از بزرگترین تولید کنندگان بال اسکرو در دنیا می باشد، همچنین دقت و کیفیت بالای بال اسکرو hiwin سبب شده است که این برند بسیار زیاد مورد توجه صنعتگران واقع شود.

انواع مهره در بال اسکرو hiwin:

امروزه از محصولات شرکت هایوین به وفور استفاده می شود و دلیل اصلی این عمل کیفیت عالی محصولات آن است. بال اسکرو های شرکت هایوین که یک شرکت تایوانی می باشد نیز همگی دارای کیفیتی عالی هستند که امکان خرید آنها به راحتی برای شما عزیزان وجود دارد و‌ می توانید آنها را در بهترین کیفیت با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

به دلیل اهمیت امور صنعتی مهم است که آنها را در عین داشتت اصالت کالا تهیه نمایید.
شرکت ما با داشتن سابقه ی طولانی در امر فروش محصولات صنعتی شما را از خریدی مطمئن بهره مند می سازد.

به طور کلی مهره ها در بال اسکرو hiwin به پنج دسته متفاوت تقسیم می شوند که با توجه به اندازه گام و سرعت مهره ها در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع این مهره ها به شرح زیر می باشند:

  1. مهره با ساچمه برگردان داخلی: 

    در این نوع مهره ساچمه ها در حلقه هایی جدا از هم حرکت می کنند و بعد از تمام شدن مسیر توسط یک ساچمه برگردان داخلی به ابتدای مسیر بازگردانده می شوند. در این مدل از مهره، ساچمه ها مسیر کوتاه تری را طی می کنند که این مسیر معادل یک دور کامل است، هم چنین قطر خارجی این مهره ها نسبت به بقیه مهره ها کوچک تر است پس بنا بر این این مهره ها برای پیچ هایی با رزوه کوتاه بسیار مناسب می باشند.

  2. مهره با ساچمه برگردان خارجی: 

    در این مدل مهره اول ساچمه ها در رزوه پیچ حرکت می کنند و پس از گذراندن مسیر به وسیله ی یک تیوپ که بر روی مهره قرار دارد و از بیرون نیز قابل دیدن می باشد به اول مسیر باز گردانده می شود و این سیکل به طور مرتب تکرار می شود.

  3. مهره با ساچمه برگردان مدل end cap:

    سومین دسته از این نوع مهره ها مدل end cap است که این مهره ها از نظر کارکرد بسیار به مدل مهره با ساچمه برگردان خارجی شباهت دارند و تنها تفاوتی که بین آن ها وجود دارد این است که در این مدل، ساچمه برگردان از داخل مهره عبور کرده و به همین دلیل قطر خارجی آن ها از بقیه مهره ها کمی بیشتر می باشد. مهره های end cap برای پیچ هایی با گام های بالا مناسب است و هم چنین این مهره دارای مدل دوبل نیز نمی باشد.

  4. مهره با ساچمه برگردان مدل Super S:

    ساختار کلی این نوع مهره ها بسیار به مدل های end cap شباهت دارد اما با تفاوت این که به جای end cap قطعه دیگری به نام cassette وظیفه انتقال دادن ساچمه ها به مسیر نخست را عهده دار می باشد. صدای این مهره ها در حین کار بسیار کم است و قابلیت شتابگیری بالایی را دارا می باشند، هم چنین مهره های  cassette دار مناسب بارهای فشرده و سبک طراحی شده اند.

  5. مهره گردان:

    این نوع مهره ها دو ردیف کلی ساچمه دارند که ردیف اول بسیار شبیه به مدل end cap می باشند و شامل ساچمه هایی هستند که با پیچ ارتباط داند و ردیف دوم بین پوسته اول و دوم قرار گرفته اند و وظیفه گرداندن پوسته دوم به دور پوسته اول را عهده دار می باشند. این مدل مهره ها برای جاهایی که در آن پیچ متحرک بوده و مهره ثابت است کاربرد دارند.

 درباره ی فروش بال اسکرو:

شرکت فیدار گستر در جهت توسعه فروش بیشتر محصولات صنعتی با کیفیت به خرید و فروش انواع محصولات صنعتی از جمله بال اسکرو ها و انواعی از قطعات صنعتی با برندهای متفاوت پرداخته است.
شرکت ما سابقه ۱۵ ساله در عرضه انواع این محصولات داشته است و شما با خیال راحت می توانید به خرید و فروش از شرکت ما بپردازید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی خرید ریل و واگن هایوین و بال اسکرو  و یا دریافت اطلاعاتی درباره ی قیمت خرید یاتاقان و محصولاتی چون انواع یاتاقان صنعتی و یا بلبرینگ یاتاقان با ما در تماس باشید
معرفی شرکت فیدار گستر جهت خرید و فروش محصولات صنعتی:

بازرگانی بال اسکرو فیدار گستر، از بزرگ ترین شرکت های فروش محصولات صنعتی به خصوص فروش بال اسکرو hiwin می باشد.

به دلیل تجربه طولانی که شرکت فیدارگستر دارد ، می توانید در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و بلبرینگ یاتاقان ها از خریدی با اطیمنان بهره مند گشته و تمامی این محصولات را در عین داشتن اصالت کالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که شرکت ما دارای امکان سفارش آنلاین محصولات نیز می باشد که با توجه به این مورد می توانید به خرید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین از طریق سایت ما بپردازید.

 شرکت فیدار گستر نیز در زمینه فروش محصولات زیر فعالیت بسیار چشم گیری دارد که این محصولات عبارتند از:

  1. انواع بال اسکرو به خصوص بال اسکرو چینی و بال اسکرو هایوین
  2. زنجیر صنعتی
  3. روغن صنعتی
  4. فروش انواع بلبرینگ مانند فروش بلبرینگ سوزنی، فروش بلبرینگ INA و …

 

بازگشت به لیست

2 نظر در “بال اسکرو hiwin

  1. کریم گفت:

    سلام شما زنجیر صنعتی شاخکدار هم دارید؟

    1. سلام بله برای خرید انواع زنجیر صنعتی به وب سایت fidargostar.co ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *