بال اسکرو

فروش بال اسکرو

فروش بال اسکرو

در این مقاله می خواهیم درمورد فروش بال اسکرو  صحبت کنیم اما بهتر است قبل از توضیحات مربوط به آن به تعریف بال اسکرو، انواع و کاربرد های آن توضیحاتی را بدهیم.

همچنین در این مقاله علاوه بر توضیح مطالب بالا در مورد شرکتی که در زمینه فروش این محصول می پردازد مطالبی را بیان می کنیم.

تاریخچه تولید بال اسکرو و فروش بال اسکرو:

قبل از اینکه بال اسکرو اختراع شود مراحل زیر به ترتیب تولید می شوند که عبارتند از:

  1. تولید سیستم پیچ و مهره های دارای دندانه های مثلثی و تیز جهت حرکت دادن و جلو و عقب کردن میز ها و محور ها که مشکلاتی را به همراه داشت به این صورت که در اثر حرکت های لغزشی بین دو سطح پیچ و مهره خوردگی و سایش به وجود می آید و حرکت لقی را ایجاد می کند. همین امر موجب شد تغییراتی در نوع دنده های پیچ و مهره داده شود.
  2. تولید سیستم پیچ و مهره ها با مقطع ذوزنقه و تا حدی مستطیلی که به دنده کبریتی معروف هستند و اکنون در میز دستگاه های فرز و تراش به صورت ندرت دیده می شوند. مشکلاتی که در این پیچ و مهره وجود دارد این است که جهت روان کاری این سیستم لقی مشخصی ایجاد می شود همچنین با استفاده های مکرر به مرور زمان این پیچ ها سائیده می شوند و دقت اولیه را ندارند.
  3. تولید سیستم لید اسکرو با فنر که در این سیستم به جای استفاده از یک مهره از دو مهره استفاده می شود و بین مهره ها فنری قرار گرفته است. این فنر ها باعث می شود لقی به حداقل برسد و هنگام خوردگی پیچ یا مهره فنر باز شده و خود را تنظیم می کند. مشکلی که در این سیستم وجود دارد لغزش سطوح می باشد.
  4. تولید بال اسکرو که در این سیستم هیچ لغزشی وجود ندارد و مبنای حرکت، غلتش کامل می باشد.

تعریف بال اسکرو:

بال اسکرو ها را می توان از جمله مهم ترین قطعات صنعتی دانست که دارای انواع زیادی می باشند و در امور مختلف صنعتی کاربرد دارند. به همین دلیل فروش بال اسکرو ها در طی مدت زمان اخیر با افزایش رو ‌به رو‌ گشته است.
با مراجعه به سایت ما می توانید به مشاهده لیست قیمت این محصول و همچنین خرید آن در کیفیتی اصیل بپردازید. با توجه به اینکه کسب اطلاعات پیش از خرید محصول کمک بزرگی در خریدی با اطمینان می باشد به همین دلیل مطالعه مقالات موجود در سایت ما این امکان را برای تمامی افراد فراهم می سازد تا از محصول مورد نظر پیش از خرید آگاهی کسب کنند. سایت شرکت ما دارای امکان سفارش آنلاین محصولات نیز می باشد.

ساختار ظاهری بال اسکرو مانند مجموعه پیچ و مهره می باشد که مهره بال اسکرو به عنوان مهره و شفت رزوه شده به عنوان پیچ کار می کند و مکانیزم حرکت بال اسکرو دقیقا مانند حرکت بلبرینگ ها می باشد.

در کل بال اسکرو ها از یک پیچ هرز گرد، مهره و ساچمه ها تشکیل شده اند که وجود ساچمه دلیلی شده که تماس بین پیچ و مهره ایجاد نشود.

بال اسکرو یک عضو مکانیکی می باشد که باعث می شود حرکت چرخشی به حرکت خطی تبدیل شود.

نکات لازم جهت انتخاب بهتر بال اسکرو:

  1. میزان بار الکتریکی که توسط بال اسکرو حرکت داده می شود
  2. میزان دقت لازم در حرکت
  3. شرایط محیطی محل نصب
  4. شرایط محیطی استفاده از بال اسکرو

معایب بال اسکرو:

  1. در بال اسکرو به دلیل وجود اصطکاک پایین قابلیت خود نگهدار یا خود قفل وجود ندارد.
  2. در بال اسکرو به دلیل وجود اصطکاک پایین بین پیچ و شافت امکان حرکت ثابت چرخشی وجود ندارد.
  3. بال اسکرو به مراقبت و بازرسی دوره ای نیاز دارد.
  4. بال اسکرو به محافظت در برابر ذرات خارجی نیاز دارد.
  5. بال اسکرو به محافظت در برابر آسیب ها و ضربه های خارجی نیاز دارد.

مزایای بال اسکرو:

  1. پایین بودن اصطکاک باعث شده که در نظر مصرف کنندگان مورد توجه قرار بگیرد.
  2. در مواردی که دقت بالا نیاز است از بال اسکرو می توان استفاده کرد.
  3. بال اسکرو در مقابل اعمال بار های فشاری مقاومت بالایی دارد.
  4. بال اسکرو می تواند با مقداری پیش بار که باعث حذف لقی بین ورودی و خروجی می شود کار کند که در این جا منظور از ورودی چرخش و منظور از خروجی حرکت خطی می باشد.

کاربرد های فروش بال اسکرو:

  • هواپیما ها و موشک ها
  • ماشین آلات صنعتی
  • روبات ها
  • دستگاه های CNC

فروش بال اسکرو در ایران:

یکی از شرکت هایی که در زمینه فروش انواع محصولات صنعتی فعالیت می کند، شرکت بازرگانی فیدار گستر می باشد که می توان انواع محصولات صنعتی را به صورت زیر نام برد:

  1. زنجیر صنعتی
  2. روغن صنعتی
  3. ریل و واگن
  4. انواع بلبرینگ از جمله بلبرینگ سوزنی، بلبرینگ استوانه ای و …
  5. انواع بال اسکرو از جمله بال اسکرو های وین، بال اسکرو چینی

این شرکت یکی از نمایندگی های بزرگ فروش می باشد و در زمینه فروش بلبرینگ مثل فروش بلبرینگ سوزنی و فروش بال اسکرو مثل فروش بال اسکرو های وین نقش بسزایی دارد .

با توجه به این موارد می توانید به خرید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین بپردازید.
به دلیل تجربه طولانی شرکت فیدارگستر همچنین می توانید در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و بلبرینگ یاتاقان ها از خریدی با اطمینان بهره مند گشته و تمامی این محصولات را در عین داشتن اصالت کالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

شرکت فیدار گستر به شما اطمینان می دهد که محصولات انتخابی شما را در بازه زمانی کوتاه به سراسر نقاط ایران ارسال نماید. همچنین در تمامی ساعات روز مشاوران با تجربه و با سابقه این شرکت پاسخگو و راهنمای شما عزیزان در مورد انتخاب محصولات، قیمت آن ها به طور مثال قیمت ریل و واگن چینی، قیمت بال اسکرو و غیره می باشند.

ما منتظر تماس شما بزرگواران هستیم.

بازگشت به لیست

2 نظر در “فروش بال اسکرو

  1. ایمان گفت:

    بلبرینگ هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *