بال اسکرو

پیچ بال اسکرو

پیچ بال اسکرو

همان طور که می دانید مهم ترين قسمت بال اسكرو, پیچ بال اسکرو مي باشد که در این مقاله قصد داریم تا به توضیح مشخصات کامل این محصول صنعتی بپردازیم.

خرید این محصول در اصالت کامل کمک بزرگی در ارائه عملکرد صحیح از سوی آنها دارد که با مراجعه به سایت ما می توانید در کنار تهیه آنها با بهترین مزایا به مشاهده لیست قیمت این محصول و همچنین تهیه آن به صورت آنلاین بپردازید.

توضیحات مقدماتی در مورد پیچ بال اسکرو:

پیچ بال اسکرو ها از جمله قطعاتی در بال اسکرو ها محسوب می شوند که در ایجاد حرکت بین قطعات در سیستم های مکانیکی نقش گسترده ای دارند. جنس این محصولات در میزان کیفیت آنها تاثیر به سزایی داشته و مهره هایی که بر روی پیچ ها سوار می شود توسط بلبرینگ ها پشتیبانی می گردند.
خرید این محصول در اصالت کامل کمک بزرگی در ارائه عملکرد صحیح از سوی آنها دارد که با مراجعه به سایت ما می توانید در کنار تهیه آنها با بهترین مزایا به مشاهده لیست قیمت این محصول و همچنین تهیه آن به صورت آنلاین بپردازید.

بال اسکرو از مجموعه ای از پیچ و مهره ها تشکیل شده است که گوی گردان به عنوان مهره عمل کرده و شفت رزوه دار نیز به عنوان پیچ عمل می کند به این صورت که وظیفه شفت رزوه دار با دارا بودن ظاهری مارپیچی مشخص کردن مسیر حرکت ساچمه ها و همچنین مسیر حرکت قسمت لغزنده بال اسکرو می باشد.

آیا می دانید طریقه عملکرد این قطعه صنعتی چگونه است؟

بال اسکرو یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت به ویژه در اتوماسیون های صنعتی به حساب می آید. از این قطعه برای تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت خطی استفاده می شود.

درون ساختار مهره بال اسکرو از ساچمه استفاده می شود و همین امر باعث می شود که حرکت مهره بر روی پیچ بسیار نرم و با کم ترین میزان اصطکاک و نیروی مقاوم نیز شکل بگیرد.

شکل و ساختار پیچ و مهره بال اسکرو به طریقی می باشد که حرکت بسیار نرم و دقیقی را امکان پذیر می سازد و در نهایت کنترل حرکت در دقت های بالا به وسیله این سیستم ممکن می شود. جنس پيچ بال اسكرو به گونه ای است که از فلزات مقاوم تهيه مي شود تا در برابر سایش نیز دارای مقاومت بالایی باشد.

در سراسر دنیا تولید کنندگان مختلفی به تولید و عرضه ی بال اسکرو می پردازند که در این بین شرکت های آلمانی، آمریکایی، ژاپنی، چینی و تایوانی از معروف ترین تولید کنندگان این قطعه به شمار می روند. این محصول همچنین کیفیت بسیار مطلوبی دارد و برطرف کننده ی نیاز های طراحان و سازندگان دستگاه ها با دقتی قابل قبول می باشد.

همچنین توجه داشته باشید برای این که مهره به روی میله راحت بسته شود حتما باید پیچ و مهره از یک برند باشند زیرا در غیر این صورت حتما مشکل به وجود خواهد آمد.

از نکات مهم در انتخاب مهره و پیچ بال اسکرو:

در انتخاب مهره و پیچ بال اسکرو نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از خرید آن به این نکته توجه کنیم که عبارت هستند از:

  1. میزان بار مکانیکی که باید به وسیله بال اسکرو جابه جا شود.
  2. شرایط محیطی محلی که قرار است بال اسکرو در آن نصب و استفاده شود.
  3. میزان دقت مورد نیاز در حرکت.

از مشخصات اصلی بال اسکرو:

باید اضافه کنیم که جنس پيچ بال اسكرو از فلزات مقاوم تهيه شده تا در برابر سایش مقاومت خوبی داشته باشد.
براي شناخت مشخصات فني بال اسكرو بايد به مدل و برند آن توجه کنیم از جمله اين مشخصات مي توانیم به قطر بال اسكرو ،میزان سختي ،مقدار بار پايه ديناميكي و استاتيكي آن ،تعداد دوران ،دقت و سرعت حركت خطي اشاره کنیم.

همچنین باید ذکر کنیم که بال اسكرو از نظر نحوه مهار به دو گروه کلی تقسیم می شود که عبارت است از بال اسكرو هاي يك سر مهار يا دو سر مهار.همه ی این مزایا مهره بال اسکرو ها  را به قطعات صنعتی مهمی تبدیل کرده است و باعث افزایش حجم خرید و فروش این محصول در کنار  فروش بلبرینگ سوزنی شده است.

معرفی بازرگانی فیدار گستر و سایت این شرکت:

شرکت بازرگانی بال اسکرو فیدار گستر، از بزرگ ترین شرکت های توزیع کننده و فروشنده محصولات صنعتی به خصوص در زمینه فروش بال اسکرو هایوین  در برند های متنوع و معتبر آن به حساب می آید.

توجه به اینکه کسب اطلاعات پیش از خرید محصول کمک بزرگی در خریدی با اطمینان می باشد به همین دلیل مطالعه مقالات موجود در سایت ما این امکان را برای تمامی افراد فراهم می سازد تا از محصول مورد نظر پیش از خرید آگاهی کسب کنند.
سایت شرکت ما دارای امکان سفارش آنلاین محصولات نیز می باشد.

از طرفی خرید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر بوده و همچنین به دلیل تجربه طولانی شرکت فیدارگستر می توانید در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و بلبرینگ یاتاقان ها از خریدی با اطمینان بهره مند گشته و تمامی این محصولات را در عین داشتن اصالت کالا با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

این شرکت علاوه بر فروش بلبرينگ سوزني در زمینه های دیگر نیز همچون فروش محصولاتی مانند انواع زنجیر صنعتی، انواع روغن صنعتی، انواع بلبرینگ سوزنی، انواع یاتاقان چینی، انواع بال اسکرو و انواع ریل و واگن دارای فعالیت بسیار چشم گیر و به سزایی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای مثال اطلاع از قیمت خريد ريل و واگن و … از مشاورین و متخصصین با تجربه ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه فرمائید.

بازگشت به لیست

2 نظر در “پیچ بال اسکرو

  1. سام گفت:

    قیمت عمده هم لطف کنید

    1. لطفا جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *