بال اسکرو

مهره بال اسکرو

مهره بال اسکرو

برای حرکت دادن اجسامی چون میز و محور از پیچ و مهره استفاده میشد تا اینکه تکنولوژی ، مهره بال اسکرو را کشف کرد که در صنعت بسیار موثر میباشد . بال اسکرو ها در اصل همانند بلبرینگ ها حرکت غلتشی دارند نه لغزشی.

چگونگی کارکرد مهره بال اسکرو:

همانطور که گفته شد در مهره بال اسکرو ها حرکت پیچ ومهره به صورت غلتشی است و حرکت را از چرخشی به خطی تبدیل میکند. بال اسکرو ها عموما در سیستم هایی به کار میروند که دارای موتور هستند تا این موتور بتواند حرکت و سرعت ثابتی را ایجاد کند.

از انجا که بال اسکرو ها را باید به صورت دوره ای مراقبت و بازرسی کرد، پس باید در برابر ذرات خارجی انها را کاملا محفوظ نگه داشت . همچنین کوچک ترین ضربه و اسیب موجب خلل در عملکرد انها شده و باید در برابر هرگونه صدمه محافظت گردد . در نتیجه ی کارکرد پیچ و مهره که به صورت لغزشی است ، طی دوره ای میان انها ساییدگی پدید می اید و مکانیزم حرکتی را لق میکند .

از طرفی وجود این لقی برای کارکرد روان این سیستم لازم است و از طرفی دیگر ساییدگی میان پیچ ها  موجب کم شدن دقت کارکرد انها میشود. از زمان اختراع بال اسکرو ها این مشکل حل شده و در صنعت نیز راه جدیدی را باز کرده است.در بال اسکرو ، مهره ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان چرخش ساچمه ها را درون خود میدهند.اجزای تشکیل دهنده بال اسکرو ها مهره، ساچمه و یک پیچ هرز گرد میباشد و ساچمه ها از تماس بین پیچ و مهره ها جلوگیری میکنند. در مواقعی که نیازمند دقت بالا هستیم ، انتخاب بال اسکرو بسیار هوشمندانه است وبه علت اصطکاک پایین ، مورد توجه مشتریان واقع شده.

 قیمت خرید بال اسکرو :

این محصولات صنعتی به دلیل طرفداران و کاربرد بسیار زیادی که در صنعت دارند شرکت های متفاوتی سعی در تولید و عرضه این محصولات صنعتی داشتند و قیمت های متفاوتی را برای محصولات خود تعیین کردند.
بسیاری از این محصولات کیفیت لازم را دارند اما به دلیل کیفیت پایین برخی از محصولات و اصل نبودن آن شما با پرداخت قیمت کم داره محصول تقلبی می شوید.
به همین دلیل با پرداخت مبلغی بیشتر بهتر است از یک برند معتبر و شرکت عرضه کننده باتجربه محصولات صنعتی خود را خریداری کنید.
ما همواره در تلاش هستیم تا با ارائه محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز رضایت شما را به همراه داشته باشیم.
 بال اسکرو یکی از محصولات پرفروش سایت ما می باشد که در اندازه های متفاوت عرضه و طراحی شده اند شما با مراجعه به فروشگاه ما اطلاعات لازم درباره کاربرد هر یک از مدلهای بال اسکرو را دریافت خواهید کرد و می توانید برای خرید و فروش این محصول اقدامات لازم را انجام دهید.

کاربرد مهره بال اسکرو

از انها در موارد متعددی به کار برده میشود برای نمونه استفاده از انها را میتوان در ماشین الات و روبات ها و هواپیما ها (جهت کنترل حرکت سطوح ) و… نام برد. جنس بال اسکرو ها از فلزات محکم میباشد تا بتوانند در برابر هرگونه ساییدگی مقاومت خود را حفظ کنند.

بال اسکرو ها از نظر هزینه میتوان گفت به نسبت لید اسکرو ها ، از قیمت بالاتری برخوردارند اما از نظر سرعت و دقت و اصطکاک کمی که دارند بسیار قابل توجه میباشند .همچنین نیازمند تعویض زیاد نبوده و  کارامد تر میباشند. همه ی این مزایا مهره بال اسکرو ها  را به قطعات صنعتی مهمی تبدیل کرده است و باعث افزایش حجم خرید و فروش این محصول در کنار  فروش بلبرینگ سوزنی شده است.

درباره ی شرکت و سایت بازرگانی ما:

شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر یکی از شرکت های معتبر و معروف فروش در ایران می باشد که در زمینه های فروش این نوع محصول و محصولاتی دیگر نظیر انواع بلبرینگ مثل بلبرینگ سوزنی، انواع یاتاقان، انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو های هایوین و … فعالیت بسزایی دارد.

بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر امکان ارائه انواع یاتاقان چینی ، بلبرینگ سوزنی، خرید ریل و واگن از جمله خرید و فروش ریل و واگن چینی ،بعلاوه  فروش بال اسکرو هایوین و… را دارد همچنین  روغن صنعتی و زنجیر صنعتی نیز از دیگر محصولات موجود در این مجموعه میباشند که می توانید محصولات ذکر شده را با بالا ترین کیفیت ها خریداری بفرمایید.

بازگشت به لیست

2 نظر در “مهره بال اسکرو

  1. محمد گفت:

    خرید به صورت عمده است یا تکی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *