بال اسکرو

قیمت بال اسکرو

قیمت بال اسکرو

قیمت بال اسکرو همیشه فاکتوری بسیار مهم در انتخاب کردن و خریدن قطعات صنعتی مختلفی مانند بال اسکروها بوده است اما قبل از اینکه بخواهیم به گفتن مطالب درباره ی قیمت بال اسکرو بپردازیم بهتر است کمی راجع به خود بال اسکرو صحبت کنیم تا بهتر بتوانیم در انتخاب آن نیز تصمیم گیری کنیم.

همانطور که می دانید در صنعت از یک وسیله ی مکانیکی به نام بال اسکرو برای تبدیل کردن حرکت چرخشی به حرکت خطی استفاده می شود، که این وسیله با کمترین اصطحکاکی که ممکن است کار خود را به انجام می رساند.

قبل از اختراع این وسیله ی مکانیکی با ارزش از سیستم پیچ و مهره معمولی استفاده می شده است و ساختار این سیستم به گونه ای بود که بر اثر حرکت های لغزشی، بین پیچ و مهره ساییدگی ایجاد می شد که این خود یک عیب بزرگ به حساب می آمد، به مرور زمان سیستم پیچ و مهره پیشرفت کرد و ساختار ظاهری آن دچار تغییر شد تا جایی که به کشف بال اسکرو منجر شد.

قیمت خرید و فروش بال اسکرو

در واقع بال اسکرو ها یک قطعه صنعتی شامل یک اسپیندل پیچی و یک مهره با بلبرینگ چرخشی هستند که به دلیل حساس بودن و باکیفیت بودن دارای قیمت نسبتاً بالایی هستند، اما طیف قیمتی آن ها ثابت و مشخص نیست و به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید کسب اطلاعات پیش از خرید محصول کمک بزرگی در خریدی با اطمینان می باشد. از این رو‌ مطالعه مقالات موجود در سایت این امکان را برای تمامی افراد فراهم می سازد تا از محصول مورد نظر پیش از خرید آگاهی کسب نمایند.

بال اسکرو ها که از جمله مهم ترین قطعات صنعتی هستند با انواع زیادی که دارند در امور مختلف صنعتی به کار می روند.
با مراجعه به سایت ما می توانید به مشاهده لیست قیمت این محصول و همچنین خرید آن در کیفیتی اصیل بپردازید. زیرا شرکت ما دارای نمایندگی رسمی این شرکت بوده که به شما امکان خریدی با اطمینان را می دهد.

عوامل مؤثر بر قیمت بال اسکرو

  1. نوع مدل
  2. نوع مهره
  3. نوع شرکت یا برند سازنده
  4. ظرفیت بار کششی مجاز
  5. طول، قطر و گام (ابعاد)
  6. درجه دقت گام
  7. نحوه واحد اندازه گیری (متریک یا اینچی)
  8. نرخ دلار و ارز
  9. شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر جامعه
  10. میزان موجودی مدل درخواستی
  11. شرایط عرضه و فروش (مستقیم یا واسطه ای)
  12. روش تولید (سنگ زنی یا رولینگ)، دقت و قیمت بال اسکروهای تولیدی به روش سنگ زنی بیشتر است.

 اطلاعات بیشتر درباره ی بال اسکرو هایوین :

این برند یکی از شرکت‌های بزرگ تایوانی می باشد که انواع قطعات ماشین و قطعات صنعتی تولید میکند این شرکت با تولید محصولاتی چون انواع بال اسکرو و انواع ریل واگن و انواع بوش خطی توانسته جایگاه بزرگی در بازار قطعات صنعتی پیدا کند و طرفداران بسیار زیادی دارد.
ما در فروشگاه سایت خود به فروش انواع این محصولات پرداخته و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما از انواع این محصولات دیدن کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی خرید ریل و واگن هایوین و بال اسکرو  و یا دریافت اطلاعاتی درباره ی قیمت خرید یاتاقان و محصولاتی چون انواع یاتاقان صنعتی و یا بلبرینگ یاتاقان با ما در تماس باشید.
باید اضافه کنیم که جنس بال اسكرو از فلزات مقاوم تهيه شده تا در برابر سایش مقاومت خوبی داشته باشد.
براي شناخت مشخصات فني بال اسكرو بايد به مدل و برند آن توجه کنیم از جمله اين مشخصات مي توانیم به قطر بال اسكرو ،میزان سختي ،مقدار بار پايه ديناميكي و استاتيكي آن ،تعداد دوران ،دقت و سرعت حركت خطي اشاره کنیم.

معرفی شرکت فیدار گستر جهت خرید و فروش محصولات صنعتی

شرکت بازرگانی فیدارگستر، یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش محصولات صنعتی به خصوص فروش بال اسکرو می باشد.

این شرکت در زمینه فروش محصولات زیر نیز دارای فعالیت چشم گیر است که عبارتند از:

  1. زنجیر صنعتی 
  2. روغن صنعتی
  3. انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو چینی، بال اسکرو هایوین
  4. انواع بلبرینگ به خصوص فروش بلبرینگ سوزنی، فروش بلبرینگ شیار عمیق و …

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت ارائه شده اند دارای استاندارد های لازم و اصالت کالا می باشند. این شرکت به همه ی مشتریان خود این تضمین را می دهد که کلیه محصولات انتخابی و مورد نیازشان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال نماید و مشاوران و متخصصین با تجربه ما نیز در خدمت شما عزیزان می باشند تا به هرگونه سوال شما پاسخ درست را بدهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای مثال اطلاع از قیمت خريد ريل و واگن و … از مشاورین و متخصصین با تجربه ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه فرمائید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *