بلبرینگ

ریل و واگن مارک هایوین

ریل و واگن مارک هایوین

ریل و واگن مارک هایوین یکی از پر فروش ترین محصولات ما می باشد که امروز درباره ی ویژگی های آن اطلاعاتی را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

 

ریل و واگن مارک هایوین  چیست؟

شرکت هایوین با بیش از دو دهه تجربه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی قطعات صنعتی است، و انواع قطعات از جمله، لینیر گایدها، بلبرینگ، ربات های صنعتی، بال اسکرو و…را تولید میکند. که در ایران بیشتر با تولید بال اسکرو و لینیر گایدها شناخته میشود.

یکی از پر مصرف ترین قطعات صنعتی که در اکثر صنایع کاربرد دارد ریل و واگن هایوین است. این قطعه صنعتی با هدف هدایت نیروی مکانیکی برای ایجاد حرکت خطی تولید شده است.

این محتوا تولید شده است تا ریل و واگن مارک هایوین را به خوبی معرفی نماید و شما را با انواع مختلف این محصول صنعتی آشنا کند اگر مایل به خرید این قطعه هستید لازم است قبل از اقدام به خرید این محتوا را تا پایان مطالعه نمایید و به شناخت جامعی از ریل و واگن  مارک هایوین و انواع آن برسید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

اطلاعات بیشتر :

همان طور که گفتیم یکی از پر استفاده ترین قطعات صنعتی ریل و واگن است که در صنعت بیشتر به  لینیر گاید معروف است،

از بهترین مارک های تولید کننده این محصول شرکت تایوانی هایوین است که آن را در سری های مختلف تولید میکند اما نکته قابل توجه در رابطه با لینیر گاید ها كاربرد آن است که با توجه به هر سری  و نوع تولید کاربرد متفاوتی پیدا میکند و اما هدف اصلی از تولید این محصول همان انتقال نیروی حرکتی است.

در ادامه ی این مطلب با انواع سری های هایوین آشنا می‌شویم.

 

ریل و واگن هایوین سری HG:

ریل و واگن هایوین سری  HG از یک شیار چرخنده تولید شده است که ساختاری کاملا منحصر به فرد و بهینه دارد، طراحی این سری به گونه ای  است که نسبت به سری های دیگر توانایی حمل بار بیشتر و سختی فراوان تری دارد، اما علت کاربرد آن، بیشتر به خاطر قابلیت تنظیم خودکاری است که دارد همین قابلیت توانسته کار با آن را آسان کند انعطاف پذیری بسیار بالا و استحکام چهار جهته از دیگر عواملی است که این سری از لینیر گاید ها را بسیار محبوب و پرفروش کرده است. این سری بیشتر در تولید ماشین سوراخکاری ،فرزکاری و ماشین تراش استفاده می شود.

 

ریل و واگن هایوین سری QH:

ریل و واگن هایوین سری Qh از سرعت بالا، سرو صدای کم، سیستم حفاظت بالا در برابر گرد و غبار برخوردار است که همین ویژگی توانسته کاربرد آنها را متمایز کند.

این سری از ریل و واگن مارک هایوین  به گونه ای طراحی شده است که  دارای حرکتی بسیار روان و عمری طولانی است.

به طور کلی این سری جهت انتقال هدایت خطی در حرکت بارهای سنگین است. این سری از ریل و واگن شباهت بسیاری به سری QE دارد و عموما از این دو سری برای اندازه گیری دقیق استفاده میشود همچنین در

دستگاه هایی که نیمه رسانا هستند از این سری های ربلذو واگن استفاده میشود.  سری Qe بیشتر برای ابزار آلاتی که نیاز به اندازه گیری دقیق دارند و به صورت اتوماتیک هستند استفاده می شود و همچنین به علت تحمل بار بالا در وسایل حمل کننده بار نیز کارایی دارند.

 

ریل و واگن هایوین سری  WE :

در ریل و واگن هایوین سری WE  از ریل های چهار ردیفه استفاده شده است که ظریف تحمل بار از جهات مختلف اعم از بارهای شعاعی، جانبی و شعاعی معکوس را دارند.

آنچه سبب  تحمل بسیار زیاد ریل واگن هایوین  سری We شده است وجود ریل های بزرگ در آنها است.

این سری از لینیر گاید ها در دو نوع قابل تعویض و غیر قابل تعویض که هم به صورت فلنچی و هم مربعی  طراحی شده اند موجود اند. همین ساختار ویژه ی آنها در تولید، کلاس دقت بالا و اندازه ی مناسب سبب شده است ریل و واگن مارک هایوین سری we از سری های پر طرفدار بازار صنعتی به شمار برود.

 

ریل و واگن مارک هایوین  سری EG:

در ساخت این سری از یک قوس چرخنده ی چند ردیفه استفاده شده است که همین نوع تولید توانسته قابلیت های دیگری به این سری اعم از نرمی حرکات، روغن کاری  راحت و آسان، و کم سروصدا بودن آن اشاره کنیم.

همین ویژگی سبب شده ریل و واگن هایوین سری Eg نسبت به دیگر سری ها عمری طولانی تر و بادوام تر پیدا کند و در میان بازار قطعات صنعتی جایگاه خود را تثبیت کند.

 

ریل و واگن هایوین مدل RG:

این سری  از لینیر گاید ها به علت ظرفیت بار بالا و استحکام  بسیار بیشتر نسبت به دیگر سری ها بیشتر در حرکت بارهای سنگین کاربرد دارد و عموما استفاده ای که از این سری ریل و واگن میشود کاربرد به جای بلبرینگ های سنتی است که به علت استحکام بیشتر و توان مکانیکی بالاتر در حرکت خطی توانسته اند نسبت به بلبرینگ ها  بهتر عمل نمایند.

همین ویژگی ها سبب شده است که از این سری در ساخت تجهیزات سی ان سی ، ماشین های  تزریق قالب و ماشین برش سنگین و … استفاده می شود.

ریل و واگن هایوین سری MG:

این سری از ریل و واگن مارک هایوین که از سری های کاربردی لینیر گاید ها است  در دو نوع MNG عریض و MNG باریک تولید شده است.نوع عریض آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بارهای سنگین را تحمل می‌کند و در جهات مختلف توانایی تحمل بار را دارد و از استحکام بالایی برخوردار است.

در این سری ساچمه ها به گونه ای جای گرفته اند که حتی در صورت خروج واگن تکان نمی‌خورند همین محکم بودن ساچمه ها سبب شده کاربرد آنها چند برابر شود.اما نوع باریک آن مجهز به سیستم حفاظت در برابر آلودگی از کاسه نمدی و کاپ و همچنین سیستم روغن کاری شامل مسیرها و گریس خور و در نهایت سیستم گردش غلتکی که از ساچمه ها و ریل و واگن تولید شده است، می باشد.

از این دو سری به علت شکل مینیاتوری که دارند در تجهیزات مینیاتوری و صنعت پزشکی استفاده می شود.

 

کاربرد سری های این محصول :

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم سری های مختلف ریل و واگن هایوین بسته به نوع و کاربردی که دارند در دستگاه ها و قطعات مختلف صنعتی به کار میروند و برای انتخاب هر کدام از آنها لازم است که به خوبی با انواع مختلف آنها آشنا شوید تا بتوانید بسته به نیازی که دارید نوع مناسب آن را خریداری نمایید.

 

چرا مارک‌هایوین را برای خرید لاینر گاید ها انتخاب کنیم؟

شرکت تایوانی هایوین از سال 1998 شروع به کار کرده است و با چند دهه تجربه توانسته به خوبی نیاز بازار را بشناسد و محصولات خود را در هر اندازه و نوعی که نیاز است طراحی کند و به فروش برساند از همین رو برای تمام مشتریانی که خواهان جنس با کیفیت این محصول در اندازه ای دلخواه هستند، دست انتخاب همیشه باز بوده است چرا که  تنوع این شرکت در تولید محصولات بسیار بالا است.

اما تجربه و تنوع محصول تنها عامل انتخاب این برند به عنوان برند برتر نیست ، دقت بالا در ساخت، استحکام زیاد قطعات ، و توان بالای تحمل بار و همچنین عمر طولانی سبب شده است که  مارک هایوین از بهترین مارک های تولید کننده ریل و واگن در خاورمیانه به شمار برود.

قیمت لاینر گاید ها :

قیمت ریل و واگن هایوین بسته به موادی که در آن به کار رفته است و اندازه ای که دارد متفاوت است.

برای دستگاه هایی با ظرافت بار دقیق تر و بالاتر لاینر گاید های بزرگتری نیاز است که این امر سبب افزایش قیمت در لاینر گاید ها می شود.

اما آنچه در لاینر گاید ها مهم و ضروری است کدخوانی آنها است که نیاز به تخصص و مهارت فراوان دارد.

خرید و فروش :

برای خرید ریل و واگن هایوین در ایران شرکت ریل صنعت پارس به عنوان تنها نماینده ی رسمی و قانونی این شرکت در سراسر ایران محصولات را به دست مصرف کنندگان می رساند و در رابطه با فروش این قطعات صنعتی در کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد و کالا به راحتی به دست خریدار میرسد.

این محتوا برای معرفی شرکت هایوین به عنوان بهترین برند وارد کننده لاینر گاید ها در ایران تهیه شده است تا شما را با سری های مختلف این محصول و نوع کاربرد و استفاده ی آنها  به خوبی آشنا کند.

درباره ی فروش در سایت :

برای خرید این محصولات میتوانید به صورت مستقیم از طریق درگاه های اینترنتی شرکت ریل صنعت پارس اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر نمایید  و کالا را در هر شهری که هستید تحویل بگیرید همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی بلبرینگ وانواع بال اسکرو و انواع ياتاقان چيني و مدل بلبرینگ سوزنی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات لازم برای خرید و فروش بلبرينگ سوزني  و خرید و  فروش ريل و واگن چيني و فروش بال اسکرو هايوين با ما در ادامه همراه باشید.

در پایان از لطف و همراهی شما کمال سپاس و تشکر را داریم. امید است که این محتوا برایتان مفید به فایده واقع شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *