ریل و واگن

بلبرینگ ریل و واگن

بلبرینگ ریل و واگن

بلبرینگ ریل و واگن که به نام لینیرگاید و بلوک هم شناخته می شود، به منظور سوار کردن بار مکانیکی برای حرکت خطی مورد استفاده قرار می گیرد که به وسیله ی آن می توان یک حرکت خطی را با بازده بالا به وجود آورد.

این حرکت روی المان های دارای گردش مانند ساچمه و یا رولر انجام می گیرد و به همین دلیل دارای اصطحکاک بسیار کمی است. ساچمه ها و یا رولرها از طریق یک مسیر بسته که بین ریل و بلوک قرار دارد حرکت می کنند و با غلط خوردن خود امکان به وجود آمدن یک حرکت خطی دقیق را فراهم می کنند.

انواع مدل های بلبریگ ریل و واگن

بلبرینگ ریل و واگن مختلفی در بازار جهانی ساخته و ارائه می شوند که تمام آن ها روش عملکردی یکسانی دارند و فقط از نظر کیفیتی و گاهی نیز ابعادی با هم دارای تفاوت هایی هستند، از جمله یکی از بهترین برند های مطرح در بلبرینگ های ریل و واگن، برند بلبرینگ ریل و واگن هایوین (HIWIN) ساخت کشور تایوان است.

کاربرد های بلبرینگ ریل و واگن

این لینیر گاید ها در دستگاه ها و یا ماشین آلات بسیاری به کار می روندکه در زیر به چند نوع آن اشاره می کنیم:

  • ماشین های CNC
  • ماشین های CNC حکاکی یا برش روی چوب و سنگ
  • ماشین های برش لیزری
  • ماشین های پرکن بطری با جک سروو
  • ماشین های فرز و تراش سبک با دقت های حدود 0.05 میلیمتر
  • انواع ماشین آلات بسته بندی با حرکته ای خطی
  • دستگاه های برش لوله حین حرکت یا Shear cutting
  • انواع دستگاه های تراورس برای باز کردن یا جمع کردن کابل یا مفتول فلزی
  • انواع دستگاه های CNC برش هوا گاز یا پلاسما
  • تجهیزاتی که به حرکت های خطی سریع و دقیق نیاز دارند
  • ربات های جابه جا کننده یا Pick & Place خطی و دروازه ای دقیق

 درباره ی ویژگی واگن ها :

واگن های صنعتی جز محصولات کاربردی در در صنعت های بسیار زیادی هستند به همین دلیل ما تصمیم به فروش انواع متعددی از ریل و واگن ها در فروشگاه خود گرفته این محصول یکی از محصولات پرفروش شرکت بازرگانی فیدار گستر می باشد که در اختیار شما قرار گرفته است.
این محصول سرعتی ویژگی‌ های بسیار زیادی دارد و در برابر فشار مانند تمامی واگن های این برند مقاومت زیادی از خود نشان می دهد همچنین می‌توان گفت که ویژگی این محصولات در هنگام خرید و فروش توجه سرگردان زیادی را به خود جلب کرده است به همین دلیل نتوانست فروش خوبی را در ایران داشته باشد.

نکاتی درباره ی بلبرینگ ریل و واگن

سیستم بلبرینگ های ریل و واگن به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند می توانند بار های افقی و عمودی را تحمل کنند.

به دلیل کم بودن مقاومت اصطحکاکی در لینیر گاید ها، مقدار بسیار کمی نیروی پیش بر کافی است تا بار به حرکت درآید و همین خصوصیت باعث می شود که بتوان با مصرف توان کم‌، باری را با سرعت بالا به حرکت درآورد. این مزیت در مواردی که بار با سرعت زیاد دارای حرکت رفت و برگشتی است بسیار اهمیت دارد.

شما عزیزان باید برای خرید جنس با کیفیت ابتدا در خصوص محصول مورد نظر آگاهی های لازم کسب نموده تا از نحوه کاربرد آنها و‌ ویژگی هایی که دارد مطلع گردید.
وجود مقالات در سایت این امکان را برای تمامی افراد فراهم می سازد.
بلبرینگ ریل و واگن ها با توجه به انواعی که دارند از قیمت های گوناگون بهره مند می باشد. این محصولات را می توان در دسته محصولات بسیار پرکاربرد قرار داد که با مراجعه به سایت ما می توانید به مشاهده لیست این محصول و خرید آن در بالاترین کیفیت بپردازید. از طرفی سایت شرکت ما دارای امکان سفارش آنلاین محصولات نیز می باشد که با توجه به این مورد می توانید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین را انجام دهید.

معرفی شرکت فیدار گستر جهت خرید و فروش محصولات صنعتی

 بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدار گستر، یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش محصولات صنعتی به خصوص فروش بلبرینگ ریل و واگن می باشد.

این شرکت در فروش محصولات زیر دارای سابقه بسیار درخشان و چشم گیر است که عبارتند از:

  1. زنجیر صنعتی 
  2. روغن صنعتی
  3. انواع بال اسکرو مانند بال اسکرو چینی، بال اسکرو هایوین
  4. انواع بلبرینگ به خصوص فروش بلبرینگ سوزنی، فروش بلبرینگ شیار عمیق و …

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی بلبرینگ فیدارگستر قادر به خرید انواع محصولاتی از جمله بلبرینگ سوزنی و یا بال اسکرو و یا محصولاتی مثل یاتاقان چینی هستید. سایت ما دارای ویزگی هایی از جمله فروش ریل و واگن چینی و یا فروش بال اسکرو هایوین است. فروش بلبرینگ سوزنی ، روغن صنعتی و همجنین زنجیر صنعتی از دیگر امکانات شرکت ما میباشد.

تمام این محصولات که به وسیله این شرکت ارائه می شوند دارای استاندارد های لازم و اصالت کالا هستند. شرکت فیدار گستر به همه ی مشتریان خود این ضمانت را می دهد که تمامی محصولات انتخاب شده و مورد نیازشان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال نماید و هم چنین مشاوران و متخصصین با تجربه ما نیز در خدمت شما عزیزان می باشند تا به هرگونه سوالات شما درباره ی محصولات پاسخ درست را بدهند.

به دلیل تجربه طولانی شرکت فیدارگستر همچنین می توانید در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و بلبرینگ یاتاقان ها از خریدی با اطیمنان بهره مند گشته و تمامی این محصولات را در عین داشتن اصالت کالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی خرید ریل و واگن هایوین و بال اسکرو  و یا دریافت اطلاعاتی درباره ی قیمت خرید یاتاقان و محصولاتی چون انواع یاتاقان صنعتی و یا بلبرینگ یاتاقان با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *