بلبرینگ, بلبرینگ SKF

بلبرینگ اس کا اف

بلبرینگ اس کا اف

بلبرینگ اس کا اف یک شرکت تولیدی بلبرینگ است که در 16 فوریه سال 1907 توسط آقای وینکوئیست مخترع بلبرینگ های چند ردیفه خود تنظیم،

در کشور سوئد تاسیس شد و مرکز آن در شهر گوتنبورگ واقع شده است.

شعار تجاری این شرکت: فقط زمین هست که بدون کمک  اس کا اف میچرخه!!!

بلبرینگ SKF فیدارگستر - بلبرینگ اس کا اف

بلبرینگ SKF فیدارگستر

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چرا بعضی وسایل مکانیکی مانند چرخ های اسکیت یا موتور الکترونیکی به راحتی و نرمی حرکت می کنند؟

پاسخ این سوال را باید در ماشینی به نام بلبرینگ یافت.

بلبرینگ در اکثر وسایل اطراف ما وجود دارد اگر بلبرینگ در وسایل مکانیکی ما نباشد آنگاه مجبور به تعویض مدام قطعاتی هستیم که در معرض پدیده ی اصطحکاک قرار دارند.

 

شرکت بلبرینگ SKF در سال 1912 نمایندگی های خود رادر آلمان و فرانسه افتتاح نمود و همچینین نمایندگی فنلاند، سوئیس، بلژیک، دانمارک، اتریش و استرالیا را تا به امروز راه اندازی کرده است.

اگر در یک کلمه بخواهیم SKF را معرفی کنیم باید بگوییم (( بسیار با کیفیت و گران قیمت)) محصولات شرکت اس کا اف یکی از با کیفیت ترین برند های بلبرینگ در بازار بلبرینگ و رولبرینگ کشور است، لطفا ادامه این مقاله را از دست ندهید و تا آخر آن را بخوانید .را بخوانید

علت اصلی موفقیت شرکت تاکید بر کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات جهانی است  همچنین تحقیقات مداوم که موجب نوآوری های فراوانی شده نیز به نوبه خود نقش مهمی در این امر ایفا کرده است.

بلبرینگ های اس کا اف انواع مختلفی دارد که ما به چند مورد از آن می پردازیم:

بلبرینگ خود تنظیم SKF برای صنایع ریسندگی

بلبرینگ خود تنظیمSKF برای صنایع بافندگی و ریسندگی قابلیت تنظیم خودکار تا زاویه حداکثر 3 درجه انحراف محور را دارد. استفاده از این نوع بلبرینگ به سبب احتمال نزدیک به صفر خارج شدن از مرکزیت در زمان استارت زدن ماشین و بارگذاری های سبک بسیار امن و مطمئن می باشد. سری ایی از این نوع بلبرینگ خود تنظیم با بهینه سازی طراحی اجزای داخلی پتانسیل افزایش بار دینامیک تا میزان حداکثری را فراهم می آورد.

بلبرینگ کف گرد اس کا اف

این بلبرینگ به دوصورت تک ردیف و دو ردیف تولید می شود. بلبرینگ کف گرد SKF در کدهای بسیار متنوعی برای انواع ماشین آلات با مشخصات مکانیکی مختلف تولید شده است

بلبرینگ تماس زاویه ای SKF

بلبرینگ تماس زاویه ای اس کا اف به گونه ای طراحی شده است، که با زاویه قرارگیری رینگ های داخلی و خارجی، متناسب با راستای بردار نیروی وارد، قابل تنظیم باشد.بلبرینگ تماس زاویه ای اس کا اف به صورت تک ردیف، دو ردیف و 4 نقطه ای طراحی می شود.

بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف

بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف که در سایز ها و ابعاد استاندارد مختلف و با کد و شماره فنی متععدی معرفی و تولید شده است. بلبرینگ شیار عمیق SKF از سایز های مینیاتوری مورد استفاده در صنایع کوچک و حساس در ابعاد ماشین آلات پزشکی و حتی ساعت تولید شده  است، تا سایز های عظیم الجثه برای استفاده در صنایع سنگین معدنی.

این بلبرینگ ها در سال های اخیر به علت امتحان موفق در بازار بلبرینگ ایران و واردات زیاد بسیار محبوب شده است، که این محبوبیت موجب شده است برخی از افراد سودجو سعی در تقلب در این بلبرینگ محبوب در کشور بکنند و سایر بلبرینگ های چینی و بی کیفیت را به جای بلبرینگ SKF بفروشند، که همین موجب شده است، تشخیص بلبرینگ اصلی ( SKF) کمی سخت بشود.

توصیه ما برای افرادی که میخواهند بلبرینگ SKF را خریداری کنند این است که خرید خود را از جای مطمئن انجام بدهند و انتظار قیمت ارزان را از این برند نداشته باشند و در صورت مشاهده قیمت ارزان این بلبرینگ در مورد اصلی بودن این بلبرینگ شک کنند و خرید خود را انجام ندهند، همچنین حتما از فروشنده تقاضای فاکتور بکنند.

فروش بلبرینگ اس کا اف

اسکار جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین بلبرینگ های موجود در ایران می باشد که دارای یک برند خارجی را با کیفیت است و به همین دلیل است که صنعتگران زیادی به دنبال خرید و فروش این محصول می باشند.

این محصول صنعتی انواع بسیار زیادی از مدل ها را شامل می شود که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد. شما می توانید برای دریافت این ویژگی ها با مادر در ادامه مقالات سایت همراه باشید.

 برند اس کا اف :

این شرکت تولید کننده در سال ۱۶ فوریه سال ۱۹۰۷ توسط آقای وین کوئیست مخترع بلبرینگ های چند ردیفه خود تنظیم در کشور سوئد تاسیس شد و مرکز آن در شهر گوتنبورگ واقع شده است.
این شرکت در سال ۱۹۱۲ نمایندگی های خود را در آلمان و فرانسه افتتاح کرد و در کشورهایی چون فنلاند سوئیس بلژیک دانمارک اتریش و استرالیا تابع موزه شعبه های زیادی تاسیس نموده است.
محصولات تولید شده از این برند بسیار با کیفیت و گران قیمت بوده و انواع مختلفی دارد که ما در فروشگاه سایت خود از انواع این محصولات قرار داده ایم.

فروش این محصول در سایت فیدار گستر

سایت های ما انواع محصولات از جمله بال اسکرو و یا زنجیر صنعتی می باشد که در کنار این محصولات انواع بلبرینگ سوزنی در برندهای معتبر مثل برند اس کا اف و برند های دیگر به فروش می رسد شما می توانید برای خرید و فروش ریل و واگن و یا روغن صنعتی نیز با ما در ارتباط باشید تا بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم.

درباره ی ما

با مراجعه به فروشگاه سایت شرکت بازرگانی بال اسکرو فیدار گستر شما نیز قادر به استفاده از امکانات ما از جمله خرید و فروش بال اسکرو و یا محصولاتی مثل بال اسکرو چینی با ما در ارتباط باشید و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی با ما در ارتباط باشید.

با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی فیدار شما قادر به استفاده از امکانات سایت از جمله خرید و فروش مدل های بلبرینگ سوزنی و انواع یاتاقان هستید همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدل بلبرینگ ها می توانید با ما در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش بلبرینگ SKF با ما تماس بگیرید و یا به صفحه محصولات این شرکت مراجعه نمایید.

جهت دریافت اطلاعات درباره محصولات صنعتی دیگر به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *