بلبرینگ

کاربرد بال اسکرو

بال اسکرو

در این مقاله در مورد کاربرد بال اسکرو صحبت می کنیم  و به توضیح و تعریف بال اسکرو می پردازیم و جهت خرید مطمئن و راحت شما مشتریان، شرکت فروش این محصول را معرفی می نماییم تا شما خریداران بتوانید خرید راحت و آسوده ای داشته باشید.

تعریف و کاربرد بال اسکرو:

بال اسکرو یک وسیله مکانیکی است و به صورت پیچ و مهره می باشد و عملکردی که دارد به این صورت است که با حداقل میزان اصطکاک حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند.

پایین بودن اصطکاک، بالا بودن دقت، مقاوم در برابر فشار بالا از مزایای بال اسکرو می باشد.

همچنین در این تجهیز می توان از بارهای محوری بالا استفاده کرد یا بعبارتی بال اسکروی با حداقل اصطکاک داخلی طراحی کرد و از این تجهیز در شرایطی با دقت عملکرد بالا استفاده می شود.

مونتاژ بال اسکرو به عنوان مهره ای عمل می کند که شفت بصورت یک رشته پیچ است. 

از کاربرد های بال اسکرو به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. صنایع هوا فضا مانند هواپیما ها، موشک ها، بارگیری فرودگاه ها
  2. ماشین آلات صنعتی، تجهیزات مونتاژ و روبات ها
  3. سیستم های کنترل CNC
  4. انواع ماشین آلات صنعتی مانند دستگاه های چاپ، کاغذ سازی و ریخته گری
  5. صنایع نظامی مانند تانک و …

بال اسکرو

چگونگی عملکرد بال اسکرو و لوازم جانبی آن:

در این تجهیز یاتاقان ها به زاویه ی میله ای تنظیم می شوند . این زاویه جهت و سرعت حرکت خطی را در هر چرخش میله تعیین می کند.

در بسیاری از پروژه ها کاربردی،روان کننده ها عمر بلبرینگ را افزایش و قابلیت اطمینان دستگاه را افزایش می دهند.

بال اسکروها به دلیل داشتن راندمان بالا در پروژه های کاربردی در انواع مشاغل استفاده می شوند.

 بال اسکرو های دقت بالا در هواپیماهای تجاری و نظامی مورد استفاده قرار می گیرند.
هواپیما نظامی با استفاده از بال اسکروهای پیچیده در تثبیت کننده های افقی، چرخ دنده های اصلی و موتورهای ورودی و خروجی دیزل متغیر مورد استفاده میباشد.

 

بال اسکرو

پیچ و مهره های صنعتی در برنامه های کاربردی شامل جداول آسیاب، رباتیک و ویفر نیمه هادی سیستم های انتقال است.

پیچ های کوچک مینیاتوری در ترمزهای ABS ABS به سرعت دریچه های باز و بسته و فشار مایع را به لنت ترمز ها آزاد می کنند.

این یک اثر پمپاژ برای کمک به جلوگیری از قفل ترمز ایجاد می کند.

استفاده اصلی از مجموعه بال اسکروها به مکانیک حرکت چرخشی به حرکت خطی تبدیل میکند.

آنها می توانند برای موقعیت میز یا پروژه های کاربردی خطی عمل کنند. هنگامی که به انتهای شفت پیچ یا موتور درایو وصل می شود، بازخوردی را برای تعیین سرعت خطی، جهت، سرعت و موقعیت ارائه می دهد.

کارایی بال اسکرو ها در صنعت:

بال اسکرو ها که در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردارند کار بسیار مهمی را در امور صنعتی انجام می دهند و آن تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی است. در خصوص بررسی کاربرد بال اسکرو ها باید ذکر شود که این محصولات از اجزای مهم صنعتی محسوب می شوند که انتقال نیرو و حرکت اشیا را به بهترین نحو انجام می دهند.

نکته قابل توجه این است که بال اسکرو ها اعمال ذکر شده را بدون ایجاد اصطکاک و تخریب قطعات انجام می دهند که خود امری بسیار پر اهمیت است. با مراجعه به شرکت ما از خرید تمامی اجزا و قطعات صنعتی و تهیه آنها را با قیمتی مناسب و اصالت کالا بهره مند گردید.

شرکت فیدارگستر:

یکی از بزرگ ترین شرکت هایی که در زمینه های مختلف فروش محصولات نظیر، انواع بال اسکرو همچون بال اسکرو های هایوین، بال اسکرو چینی، انواع بلبرینگ همچون بلبرینگ سوزنی، ریل و واگن برند HIWIN و THK، روغن صنعتی، زنجیر صنعتی و … فعالیت دارد، شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر می باشد.

با توجه به تجربه طولانی که شرکت فیدارگستر در امر فروش محصولات و قطعات صنعتی نظیر انواع یاتاقان صنعتی و همچنین بلبرینگ یاتاقان ها دارد می توان خریدی با اطمینان از آن را تجربه کنید.
جهت معرفی نمونه هایی از این‌ محصولات می‌ توان به خرید محصولاتی همچون خرید و فروش یاتاقان، خرید و فروش بال اسکرو و خرید ریل و‌ واگن هایوین اشاره نمود که می توانید آنها را به صورت آنلاین نیز خریداری کنید.

این شرکت بزرگ دارای مشاوران و متخصصین مجرب می باشد که به صورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان هستند و پاسخ گوی سوالات و همچنین راهنمای مشتریان گرامی می باشند.

این شرکت به شما این اطمینان را می دهد که تمامی محصولات و کالا ها دارای اصالت کالا بوده و استاندارد های لازم را دارا می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و از خدمات پس از فروش این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید دیگر محصولات صنعتی این شرکت به وب سایت محصولات صنعتی ما مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *