فروش بلبرینگ اصل

تولید و فروش بلبرینگ اصل معمولاً توسط شرکت‌های معتبر و کشورهای معتبر صورت می‌گیرد. کشور چین سرآمد تولید بلبرینگ‌های غیر اصل و بلبرینگ اصل بیشتر در ژاپن و امریکای شمالی تولید می‌شود.

مقدمه:
زمانی که لئوناردو داوینچی اولین توپ ‌بازی را در دهه ۱۵۰۰ ترسیم کرد، یا حتی زمانی که آلمان‌ها اولین قطعه‌ی بلبرینگ هواپیماها را در دهه ۱۹۴۰ ایجاد کردند، بااین‌حال 4 دهه تجربه در صنعت حمل چند نکته جالب را برای ما یادآور می‌شود که بیشتر آن برای هرکسی که در حال فروش بلبرینگ اصل و به‌ویژه، بلبرینگ چینی است مفید می باشد.

 

پیشینه:
در اواخر دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰، تولید و فروش بلبرینگ اصل در آمریکا با گسترش بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل کوچک از بخش‌های جنرال موتورز تا شرکت تایم کن و صدها شرکت بزرگ کوچک فعال در عرصه‌ی صنعت بلبرینگ آغاز شد؛ و صنعت فروش بلبرینگ اصل در حال بزرگ شدن در ارتباطات تجاری خود به‌تنهایی چندین جین مدل مختلف بلبرینگ تولید کردند و در هنگام مدل‌های مختلفی از بلبرینگ‌های باکیفیت و بی‌کیفیت و یا اصل و تقلبی وجود داشت؛

اما در طول زمان، تعداد تولیدکنندگان حامل در ایالات‌متحده شروع به کوچک شدن کردند. از طریق ادغام شرکت‌ها، تراکم و مهاجرت از اروپا و ژاپن، تنها چند تولیدکننده بلبرینگ بسیار بزرگ در حال حاضر بر بازار ایالات‌متحده و جهان تسلط دارند.

ژاپن و صنعت فروش بلبرینگ اصل
در دهه ۱۹۶۰ بود که تولیدکنندگان ژاپنی شروع به گسترش نفوذ خود در بازار فروش بلبرینگ‌های اصل ژاپنی در آمریکای شمالی کردند و تعداد کمی از نام‌های صاحب سبک را در صنعت فروش بلبرینگ اصل را از تعداد زیادی از شرکت‌ها در آن برهه از تاریخ بلبرینگ در کشور ژاپن به نمایش گذاشتند.

درحالی‌که در سایر نقاط جهان یک فرآیند تثبیت عظیم عبور برای شرکت‌ها رخ‌داده بود تا اواسط دهه ۱۹۸۰ سیاست چین نیز نسبت به شرکت خصوصی دچار تغییراتی طولانی‌مدت شد.

دولت چین صنعت حمل‌ونقل را به‌طور مثبتی شناسایی کرد و آن بازار را با استفاده از منابع خود در تلاش برای تبدیل چین به تولیدکننده بلبرینگ در سطح جهانی مورد هدف قرارداد. این امر منجر به تأسیس هزاران شرکت باربری کوچک شد و در پی آن ایجاد هزاران قطب تولیدی بلاخص در حیطه‌ی تولید و فروش بلبرینگ اصل گردید و در طول زمان بازسازی بسیاری از شرکت‌های بزرگ دولتی در این راستا آغاز گردید.

چطور بلبرینگ اصل را از بلبرینگ غیر اصل شناسایی کنیم؟

در درجه اول به بسته‌بندی محصول به‌طور دقیق توجه نمایید. بسته‌بندی واقعی بلبرینگ اصل دارای هولوگرام می‌باشد که بیانگر مالکیت حقیقی شرکت و تضمین کیفی محصول از جانب شرکت تولیدکننده یا عرضه‌کننده می‌باشد و نشان‌دهنده‌ی فروش بلبرینگ اصل توسط این شرکت می‌باشد چراکه شرکت‌های متضمن محصولات خود را با بهترین مواد باکیفیت مورد تولید و فروش قرار می‌دهند.


دوم، زمانی که بسته بلبرینگ را باز می‌کنید باید به تاریخ ساخت و تاریخ اتمام یا منقضی شدن بلبرینگ نگاه کنید. این کار را می‌توان با نگاه به نرم و حالت مواد مورد استفاده نیز انجام داد.

سوم، تمام تمبرها و علامت‌های روی بسته‌بندی را بررسی کرده و یا اطلاعات چاپ‌شده بر روی بلبرینگ را بررسی کنید. بلبرینگ‌های غیر اصل یا کپی دارای تمبرهای باکیفیت پایینی هستند و می‌توان آن‌ها را به‌راحتی شناسایی کرد.

درحالی‌که یاتاقان‌های اصلی تمبرهای حکاکی شده را به‌صورت برجسته حک کرده‌اند و نمی‌توان به‌راحتی در آن‌ها تقلب کرد.


جمع‌بندی
درنهایت به این امر توجه کنید که معمولاً فروش بلبرینگ‌های اصل توسط نمایندگی‌های شرکت‌ها و برندهای معتبر و همین‌طور نمایندگی‌های شناخته‌شده صورت می‌گیرد. بازار بلبرینگ امروز به دلیل تولید بلبرینگ‌های تقلبی، صنعت فروش بلبرینگ‌های اصل را با چالش مواجه کرده است و این امر سبب شده است که شرکت‌ها انگیزه‌ای برای تولید و فروش بلبرینگ اصل را نداشته باشند یا به‌طور کل این انگیزه را ازدست‌داده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *