بال بوشینگ

بلبرینگ خطی hiwin

بلبرینگ خطی hiwin

ما در این قسمت از مقاله به توضیح کامل بلبرینگ خطی hiwin خواهیم پرداخت, پس ما را در این مقاله همراهی کنید تا بتوانیم اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

معرفی بلبرینگ خطی hiwin:

این محصول صنعتی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تولید حرکت خطی در جهات رفت و برگشت داشته باشیم. شفت در این نوع از بلبرینگ ها تبدیل به میله راهنما شده و حرکت مستقیم و یکنواخت را برای ما تولید می کند.

در واقع وجود ساچمه های گرد و توپر  در درون مهره ها با ایجاد تماس نقطه ای با میله و تحمل بار و نیرو در جهت شعاعی، حرکت صاف و خطی را با کمترین اصطکاک ممکن برای ما تولید خواهد کرد.

اما مهم ترین شاخص در ساخت یک بلبرینگ خطی خوب و مطمئن، روان حرکت کردن بلبرینگ و تولید اصطکاک کم به همراه تحمل پذیری بار بالا می باشد که یک بلبرینگ را نسبت به دیگر بلبرینگ ها برتری خواهد داد.

شرکت های تولید کننده این نوع بلبرینگ ها:

از این رو شرکت های معتبر زیادی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته با یکدیگر در حال رقابت هستند و هر کدام قطعات صنعتی مختلفی را تولید و روانه بازار می کنند.

در حال حاضر شرکت هایوین گوی سبقت را از دیگر شرکت ها ربوده است و مشتریان و طرفداران زیادی را به محصولات خود جلب کرده است. رمز موفقیت این شرکت بزرگ تایوانی از دو کلمه Hitech و Winner که به صورت مخفف همان Hiwin می باشد گرفته شده است که به طرفداران خود می گوید: شما با استفاده از تکنولوژی ما برنده خواهید بود، همچنین دیگر شعار این شرکت بزرگ این است که با استفاده و بکارگیری محصولات و خدمات ما در کارخانجات و دستگاه های خود به وجود تکنولوژی برتر ما پی خواهید برد.

شرکت هایوین بزرگترین شرکت تولید کننده انواع ماشین آلات و قطعات صنعتی در دنیا بوده که با ثبت اختراع بسیار زیادی در بیشتر کشور های صنعتی نظیر آلمان، ژاپن، آمریکا و … جز شناخته شده ترین برند در دنیا محسوب می شود و به دلیل صادرات زیاد به بسیاری از کشور های جهان دارای نمایندگی معتبر در هر شهر کشور های مختلف می باشد که نیاز افراد و کارخانجات را به خرید محصولات و خدمات پس از فروش برآورده کرده است.

شما عزیزان برای تهیه ی این محصول صنعتی و سایر محصولات صنعتی با کیفیت بالا کافی است تا به بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر مراجعه نمایید.

بلبرینگ خطی hiwin

کاربرد بلبرینگ خطی hiwin

بلبرینگ خطی هایوین به دلیل تولید حرکت خطی کاربرد های وسیعی در بسیاری از تجهیزات و دستگاه های صنعتی داشته و می تواند به صورت ساده، فلنج دار و … باشد. از مهم ترین کاربرد های آن می توان به: دستگاه های بسته بندی مواد، پرینتر ها، انواع مدول ها و …. اشاره کرد.

آشنایی با انواع سری های این نوع بلبرینگ:

شرکت هایوین سری های مختلفی را برای بلبرینگ خطی تولید کرده است که هر یک ویژگی، کارایی، دقت و عملکرد مخصوص به خود را دارد. از مهم ترین سری های آن می توان به: سری HG، EG و RG اشاره کرد.

سری HG هایوین از بلبرینگ خطی استفاده کرده که دارای کاربرد وسیع تر نسبت به دیگر سری ها می باشد. از مهمترین ویژگی های سری HG لینیر گاید ها که در درون آن بلبرینگ خطی خود تنظیم برای تولید حرکت مستقیم بر روی ریل وجود دارد می توان به: تحمل پذیری بار بالاتر در جهت شعاعی معکوس، عمر طولانی تر، اصطکاک کمتر و … اشاره کرد.

نکات مهم برای خرید این محصول صنعتی چیست؟

بلبرینگ های خطی شرکت Hiwin در ابعاد، اندازه و مدل های مختلفی تولید و ساخته می شوند و با توجه به نوع کار بر روی دستگاه های مختلف نصب می شوند. برای خرید این قطعه صنعتی ابتدا بایستی ابعاد دقیقی از طول، قطر، میزان خمش شفت و … داشته باشید. چرا که در صورت برآورد اشتباه از میزان ابعاد دستگاه قطعه درستی به شما داده نخواهد شد.

دومین عامل میزان سرعت حرکت بلبرینگ در جهات مختلف می باشد زیرا در صورت خرید قطعه اشتباه موجب داغ شدن دستگاه و خسارات جبران ناپذیر دیگری نیز خواهد شد.

عامل بسیار مهم بعدی هم توجه به نوع و میزان روغن برای روانکاری قطعه می باشد. در صورتی که در ارتباط با این موضوع و نحوه خرید بلبرینگ خطی hiwin اطلاعات زیادی ندارید می توانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه تماس بگیرید.

درباره بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر و وب سایت آن:

بازرگانی بلبرینگ سوزنی فیدارگستر یکی از شرکت های معروف و معتبر در شهر تهران می باشد که موفق بوده تا رضایت و حمایت مشتریان زیادی را با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که محصولات صنعتی شرکت فیدارگستر دارد, به خودش جذب کند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما از اطلاعاتی مثل چگونگی خرید و فروش بلبرینگ سوزنی و یا چگونگی خرید و فروش بلبرینگ خطی به صورت آنلاین و یا به صورت خریداری عمده ای محصولات با خبر شوید همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های موجود در صفحه اصلی با ما در ارتباط باشید

این شرکت در زمینه های زیر بیشتر از یازده سال است که مشغول به کار می باشد از جمله:

 

خرید و فروش بلبرینگ خطی hiwin

این مدل از بلبرینگ صنعتی بسیار طرفداران زیادی داره و باعث شده تا خرید و فروش این مدل از بلبرینگ در سطح تهران بسیار گسترده شده و باعث شده تا فروشندگان و خریداران محصولات صنعتی پرطرفدار مثل زنجیر صنعتی و یا محصولاتی مثل روغن صنعتی این برند از بر این را بشناسند و برای خرید و فروش این محصول اقدامات لازم را انجام دهند.

فیدارگستر

فیدار گستر یک مجموعه کامل از تمامی محصولات و قطعات صنعتی از جمله بال اسکرو های وین و یا زنجیر صنعتی می باشد و شما میتوانید با مراجعه به این فروشگاه قادر به خریداری انواع قطعات صنعتی ما از جمله روغن صنعتی باشید فروشگاه فیدار گستر این محصول و محصولات مشابه را در فروشگاه خود قرار داده تا اعتماد و اطمینان مشتری را جلب کند.

جهت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره فروش بلبرینگ با ما تماس بگیرید و یا می توانید به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

جهت دریافت اطلاعات درباره محصولات صنعتی دیگر به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

2 نظر در “بلبرینگ خطی hiwin

  1. بهنام گفت:

    شما توزیع کننده هستید؟

    1. بله شرکت فیدارگستر توزیع کننده انواع محصولات صنعتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *